  • 1. Data: 2003-08-19 08:25:22
    Temat: serwis
    Od: "cc" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie
    Czy czas reakcji serwisu na zgloszona awarie to :

    1. Czas w ktorym serwisant przyjedzie do mnie i przystapi do naprawy (
    zakladajac ze ma przyjechac ) ?
    2. Czas w ktorym serwisant odpowiem mi ze przyjol zgloszenie ?

    pozdrawiam
    CC

  • 2. Data: 2003-08-19 12:24:55
    Temat: Re: serwis
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl>

    "cc" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zakladajac ze ma przyjechac ) ?
    > 2. Czas w ktorym serwisant odpowiem mi ze przyjol zgloszenie ?

    to pierwsze

    Adam

  • 3. Data: 2003-08-20 11:18:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Adam Kozlowski" <a...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:bht53o$1od$1@flis.man.torun.pl...
    > "cc" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > to pierwsze
    >
    > Adam

    Ja bym nie przywiazywal ZADNEJ wagi do "czasu reakcji" serwisu.
    Bo serwis moze "zareagowac" przysylakac "byle kogo" by spokrzal...
    i stwierdzil ze juz wie co trzeba przywiezc by naprawic.....za miesiac.

    Boguslaw