  • 1. Data: 2007-03-08 17:17:31
    Temat: mp4 ---> gwarancja ----> prawie pół roku oczekiwania
    Od: "yaz" <y...@i...pl>

    Witam
    Mam taki spory problem. W październiku kupiłem sobie mp4. Niestety zakupiona
    mp4 przestała działać po tygodniu. wysłałem ją do naprawy i do tej pory jej
    nie odzyskałem. Dzwoniłem do tego człowieka do którego ją wysłałem, ale on
    ciągle
    tłumaczył, ze coś się stało, że uszkodzenie było bardzo poważne i trzeba
    było ją wysłać do producenta, że ją już ma, że ją dostanę za 2 tyg. I tak
    już prawie pół roku.
    Co w tej sytuacji mogę zrobić?? Jak to wygląda w kwestii prawnej??

    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2007-03-08 17:53:13
    Temat: Re: mp4 ---> gwarancja ----> prawie pół roku oczekiwania
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    yaz napisał(a):
> [...]
    > nie odzyskałem.
    > Co w tej sytuacji mogę zrobić?? Jak to wygląda w kwestii prawnej??
    Jesli reklamowales z tytulu gwarancji, to masz tylko te prawa, ktore sa
    zapisane w karcie gwarancyjnej. Jesli z tytulu niezgodnosci z umowa -
    produkt moze byc naprawiany (za jednym razem) chyba maks 3m-ce. Przejdz
    sie do federacji/rzecznika konsumentow to sie dowiesz.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-09 06:09:00
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Nigdy nie kupujcie mp4 to gówno.

    zresztą poczytajcie :

    Dlaczego odtwarzacze MP4 to SYF, czyli co i jak... w prosty sposób.

    http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=8325

    Czy Dasz Się Oszukać Odtwarzaczom MP4?, Dowody i opinie

    http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=9701

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 4. Data: 2007-03-11 11:03:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 09 Mar 2007 07:09:00 +0100,
    Kamil Darczynski <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> screamed:
> [...]
    > http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=8325
    >
    > Czy Dasz Się Oszukać Odtwarzaczom MP4?, Dowody i opinie

    Powyższe można skwitować jednym zdaniem - jeśli kupuje się Zenexy
    za 150 zł to jest się samemu winnym.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:02:37 user up 11277 days, 23:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    BREAKFAST.COM halted... cereal port not responding!