    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagrody dla stałych klientów - jak wyegzekwować
    Date: Sat, 10 Mar 2007 23:27:32 +0100

    news:7c2stacwhs2m$.1db5ov6t41mni$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 10 Mar 2007 18:31:40 +0100, pawelj napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A skad wiesz czy na stronie są przedstawione aktualne stany magazynowe?
    Z informacji na stacji oraz z automatu telefonicznego "informujemy, że
    dostępność nagród można sprawdzić na stronie..."

    > Przecież udział w programie jest dobrowolny i zaakceptowałeś regulamin,
    > prawda?
    Oczywiście.
    >A tam prawdopodobnie, oprócz wzmianki o ograniczonej ilości, przy
    > akapicie o odbieraniu nagród jest "konsument może otrzymać", zamiast
    > "konsument bezwarunkowo otrzyma", prawda?
    Tak, masz rację. Pisze, że zastrzegają sobie wydanie nagrody podobnej do tej
    zamówionej oraz o podobnych parametrach w chwili gdy zamawianej już nie ma.
    Pisze również że jeżeli na stacji zamówię nagrodę której już nie ma to po
    zabraniu punktów oni te punkty oddadzą. Niby logiczne
    Ale nie pisze, że nie będzie się dało zamówić nagrody, która na stronie
    podana jest jako dostępna.
    Wychodzi na to że "nie bo nie"
    Tzn. zdaję sobie sprawę, że strona może nie odświeżać stanów na bierząco, że
    może być jakiś błąd na stronie (nawet dopuszczam możliwość że akurat tylko
    przy tej nagrodzie), tyle że totalnie wkurza mnie olewanie klienta. Bo niby
    jest super ładnie pięknie ale jak się chce coś dowiedzieć to obsługa stacji
    nie jest od tego, na e-maile nie odpowiadają, a nr kontaktowy podany w
    regulaminie to zwykły automat, gdzie pod zerem ma być żywy człowiek ale go
    nie ma.
    Pal licho nagrode, wartą ok 130 zł.
    Ale dlaczego mam się zgadzać na to żeby ktoś mnie olewał. w ciągu dwóch lat
    zostawiłem na tej stacji ponad 25 tys zł. Dla mnie to dużo. Dlatego
    chciałbym dostać coś co mi się należy wg tych wszystkich regulaminów które
    przeczytałem.

    --
    PawełJ