  • 1. Data: 2007-03-08 16:55:49
    Temat: odpracowanie za dlugi weekend
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Czy dyrektor może ot tak sobie zarządzić, że odpracowujemy ten i ten dzień
    tego i tego dnia? Co reguluje tę sprawę? Chodzi tu o odpracowanie
    poniedziałku 30.04 w dniu 10.03 (sobota). Ja np. nie mogę tego dnia
    odpracować w ten sposób, bo mam w soboty inne zajęcia, o których
    poinformowałem dyrektora w sierpniu. Dyrektor "zaproponował" mi wzięcie
    urlopu bezpłatnego. Czy to jest w porządku?
    --
    mo

  • 2. Data: 2007-03-08 18:35:57
    Temat: Re: odpracowanie za dlugi weekend
    Od: "jerry" <n...@m...pl>

    Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poinformowałem dyrektora w sierpniu. Dyrektor "zaproponował" mi wzięcie
    > urlopu bezpłatnego. Czy to jest w porządku?
    W zadnym wypadku!
    Firma ma obowiazek zapewnic pracownikowi mozliwosc pracy kiedy i gdzie
    odpowiada pracownikowi.
    Np. jezeli sie przeprowadzisz na drugi koniec Polski i bedziesz chcial dalej
    pracowac w swojej firmie, to beda musieli otworzyc oddzial lub sie przeniesc
    tam gdzie sie przeprowadzisz.

    BP,NMSP

    jerry