  • Data: 2003-07-08 12:24:46
    Temat: na kogo zapisac dzialke z domkiem
    Od: "Cyberfosfor" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Moi rodzice kupuja dzialke z malym domkiem w gorach. Jako, ze sa przezorni,
    zastanawiaja sie na kogo zapisac dzialke by za kilkadziesiat lat bylo jak
    najmniej problemow ze sprawa spadkowa i testamentem oraz podatkami. Jak
    najlepiej to uregulowac? Czy zapisac ja na rodzicow czy moze jednak
    uwzglednic mnie jako wspolwlasciciela? prosze o rady jak to logicznie zrobic
    i oczywiscie tanio.
    Pozdrawiam
    Cyber