  • 11. Data: 2003-04-20 20:27:38
    Temat: Re: muzyka w domu. prawo ??!!???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W blokach, to z regulaminu. Dawniej takie wisiały na tablicach ogłoszeń w
    klatkach. Coś sobie przypominam, że i teraz wiszą. Nie umiem teraz
    powiedzieć, czy gdzieś to unormowano w jakiejś ustawie.

  • 12. Data: 2003-04-20 20:38:17
    Od: "onsok" <o...@w...pl>

    Tristan Alder wrote:

    > A ile razy trzeba mówić, że prawo wynika z opisywania pewnycm norm
    > społecznych? Jeśli większość społeczeństwa lubi mieć ciszę nocną od
    > 22:00 do 6:00 to tak się wprowadza.

    Jesli wiekszosc spoleczenstwa by chciala zniesienia podatkow to..... :?D
    Ale nie bede zlosliwy ;)

    > Podstawy prawnej nie znam, ale

    Bo IMHO nie ma jej , ale nie jestem wszechwiedzacy dlatego zapytalem :)

    > generalnie sąd w takich sprawach zapewne kieruje się również
    > społecznymi aspektami (przynajmniej tak jest w programie Werdykt na
    > Tele5 :-)) )

    Tez lubie ten program :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 13. Data: 2003-04-20 22:25:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Jesli wiekszosc spoleczenstwa by chciala zniesienia podatkow to..... :?D
    | Ale nie bede zlosliwy ;)

    Jeśli by tylko znalazła jakieś ugrupowanie, które znajdzie sposób na
    działanie Państwa bez podatków, to nie widzę problemu. Ostatnio gdzieś
    słyszałem, że bodaj Dania zniosła podatki. Mają dochody budżetu z ropy
    chyba.