  • 1. Data: 2003-02-25 20:52:32
    Temat: mozna sie zalamac
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

    Jezeli chodzi o sprawe to juz wszystkim dziekuje na razie okazalo sie ze
    bank cos kreci. Nie chca wydac kopi dokumentow dotyczacych kredytu (chociaz
    maja taki obowiazek) nie maja notki ktora traktuje o przejeciu odsetek przez
    skarb panstwa.
    Tak na koniec to jestescie beznadziejni i nic nie rozumiecie ja nie prosilem
    nikogo o komentarze tylko chodzilo mi o zbadanie calej sprawy przez jakas
    kompetentna osobe. Ale tutaj wsrod wszystkich prawnikow widze ze takiej nie
    ma po prostu nie macie pojecia o sprawie i wypisujecie takie bzdury.

  • 2. Data: 2003-02-25 21:11:36
    Temat: Re: mozna sie zalamac
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Nie. Po prostu jestes wyjatkowo wrednym kawalkiem gnoja i nikt z
    premedytacja i swiadomie nie udzielil i nie udzieli Ci tutaj pomocy. Gdybys
    zrobil to po ludzku, do czego jak widac nie jestes zdolny, to ktos poswiecil
    by swój czas i troche wysilku, aby Ci pomoc, co robimy tu na okraglo i od
    dawna. Prosic o pomoc trzeba umiec. Wiele przed Toba nauki.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-26 13:09:57
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

> [...]
    nie
    > ma po prostu nie macie pojecia o sprawie i wypisujecie takie bzdury.

    1. Tu nie są sami prawnicy, bo oni mogą dyskutować na zamkniętych forach bez
    konieczności czytania tych wszystkich postów, jakie ludzie tu wlewają.
    Dobrze, że im się chce - w końcu za darmo.
    2. Przeczytaj FAQ grupy, lektura nie jest trudna (służę na priva).
    3. Z domkiem może nie będzie tak źle.
    4. Ale w razie złego obrotu sprawy nie zostawicie chyba z Żabeczką ( :)))))
    MSPANC ) teściów na bruku i weźmiecie ich do siebie - fajnie będzie,
    zobaczysz.

    Jarek