  • 1. Data: 2006-04-04 11:17:41
    Temat: moralnosc kupiecka
    Od: n...@g...com

    witam
    mam napisac referat z prawa na temat moralnosci kupieckiej i brakuje
    mi punkty zaczepienia
    od czego zaczac i gdzie szukac materialow
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2006-04-04 17:32:42
    Temat: Re: moralnosc kupiecka
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Uzytkownik <norba86 napisal w wiadomosci > witam
    > mam napisac referat z prawa na temat moralnosci kupieckiej i brakuje
    > mi punkty zaczepienia
    > od czego zaczac i gdzie szukac materialow

    Proponuje przedostani nr tyg. Nie, rubryka wiesci gminne,opisana zostala
    sytuacja ze na targowisku w jakiejs miejscowosci (jaroslaw??) w naszym
    kraju, ktos sprzedawal kosci do zupy. (wedzone??)
    Byly tam elementy ludzkiego szkieleletu:)
    - Gazeta nie byla wydana 1 kwietnia.
    Swietny temat na rozpoczecie referatu, oczywiscie z teza na nie co do
    moralnosci kupca.

  • 3. Data: 2006-04-05 05:41:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    szukaj czegos na temat nalezytej starannosci w stosunkach miedzy
    przedsiebiorcami a trafisz na "moralnosc..." i dobre obyczaje kupieckie

    pozdrawiam