  • 1. Data: 2006-09-07 13:24:41
    Temat: Czy poczta moze odmowic wyrejestrowania odbiornika rtv?
    Od: "Huaskar" <h...@p...fm>

    Witam!

    Czy poczta moze odmowic wyrejestrowania odbiornika rtv w przypadku
    zaleglosci oplat za abonament?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2006-09-07 14:11:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 15:24:41 +0200, Huaskar napisał(a):

    > Czy poczta moze odmowic wyrejestrowania odbiornika rtv w przypadku
    > zaleglosci oplat za abonament?

    To nie poczcie zalegasz z opłatami, więc wg mnie nie może.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-07 20:12:10
    Od: "Huaskar" <h...@p...fm>

    > To nie poczcie zalegasz z opłatami, więc wg mnie nie może.

    Ale gdyby nawet zaleglosci byly scedowane na poczte, to co by to mialo do
    rzeczy? Co innego roszczenia, co innego wyrejestrowanie, do ktorego kazdy ma
    chyba prawo kiedy tylko chce?

    H.

  • 4. Data: 2006-09-07 23:24:44
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Huaskar wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy poczta moze odmowic wyrejestrowania odbiornika rtv w przypadku
    > zaleglosci oplat za abonament?

    Nie. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

  • 5. Data: 2006-09-07 23:24:57
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    scream wrote:

    > To nie poczcie zalegasz z opłatami, więc wg mnie nie może.

    Niestety jednak poczcie.

  • 6. Data: 2006-09-07 23:28:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Sep 2006 18:24:57 -0500, witek napisał(a):

    > Niestety jednak poczcie.

    Jak to? Pieniądze z abonamentu RTV wpływają na konto PP i PP nimi zarządza?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-09-08 01:05:01
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    scream wrote:

    > Jak to? Pieniądze z abonamentu RTV wpływają na konto PP i PP nimi zarządza?

    Poczta jest zobowiązana do zbierania abonamentu na drodze ustawy i
    przekazuje pieniądze na konto KRRiTV.

  • 8. Data: 2006-09-08 05:57:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Sep 2006 20:05:01 -0500, witek napisał(a):

    > Poczta jest zobowiązana do zbierania abonamentu na drodze ustawy i
    > przekazuje pieniądze na konto KRRiTV.

    A na czyje konto wpłacasz pieniądze? Na konto poczty, skąd dopiero trafiają
    na konto KRRiTV, czy na konto KRRiTV od razu?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-09-08 07:24:45
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    scream wrote:
    > A na czyje konto wpłacasz pieniądze? Na konto poczty, skąd dopiero trafiają
    > na konto KRRiTV, czy na konto KRRiTV od razu?

    Do mnie pisemka np. przypominające o zaległościach w opłatacch
    abonamentu rtv przychodziły od: Poczta Polska, Centrum Obsługi
    Finansowej, Centralny Ośrodek Rozliczeniowy, Wydział Abonameentu RTV-
    Sekcja "Kartoteka RTV".
    Pzdr

  • 10. Data: 2006-09-08 10:04:53
    Od: "Huaskar" <h...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:edq9nt$6uu$4@inews.gazeta.pl...
    > Nie. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

    A czy za zarejestrowanie/wyrejestrowanie pobiera sie jakies oplaty?

    H.