  • 1. Data: 2006-09-07 14:25:21
    Temat: Co to jest tzw. "wyprawka"?
    Od: "krzysztof" <b...@g...pl>

    Witam,
    jeżeli pracodawca chce rozwiązać ze mną umowe to musi dac mi okres
    wypowiedzenia np 3 miesiące? A co z wyprawką? Czy musi mi ją dać, albo
    inaczej się spytam jakie warunki muszą być spełnione aby musiał On to
    zrobić /no bo chyba to nie jest wg. "jego widzi mi sie"/.

    Inna sprawa to, ze po wypowiedzeniu umowy zamiat chodzenia przez 3 miesiące
    do pracy, pracodawca może zwolnic mnie z tego obowiązku, ale przez ten okres
    bedzie mi wyplacał pensje /np. poprostu nie chce zebym pracował/. Czy to
    mozna uznać za wyprawke? Czy oprocz tych 3 pensji musi wypłacić także
    wyprawke? Co to własnie jest ta wyprawka?
    A może tzw. wyprawka jest tylko gdy następuje likwidacja stanowiska, albo
    redukcja etatów? A moze tylko w wypadku likwidacji zakładu?

    Dziekuje za wyjasnienia.
    Pozdrawiam!
    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-09-07 14:45:34
    Temat: Re: Co to jest tzw. "wyprawka"?
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > wyprawke? Co to własnie jest ta wyprawka?

    to taka mała wyprawa...

  • 3. Data: 2006-09-07 14:54:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 14:25:21 +0000 (UTC), krzysztof napisał(a):

    > A co z wyprawką? (...) Co to własnie jest ta wyprawka?

    Wyprawka? Ze słownika:

    wyprawka ż III, CMs. ~wce; lm D. ~wek
    1. <<rzeczy potrzebne do ubrania i okrycia niemowlęcia, jak koszulki,
    kaftaniki, pieluszki itp.>>
    Ozdabiać haftem wyprawkę dla dziecka.
    2. daw. zdr. od wyprawa w zn. 4. dziś żywe: Nie opłaca się skóra
    (skórka) za wyprawkę.

    Zapoznaj się z terminem "odprawa", bo domyślam się, że o to Ci chodzi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-09-07 15:31:02
    Temat: Co to jest tzw. "odprawa"
    Od: " krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    O luuuudzie wielkie dzieki za poprawienie! Taaak chodzi mi o "odprawe" jadnak
    wolałbym o jakąs bardziej merytoryczną pomoc. Większość ludzi w moim
    zakładzie tak
    właśnie mówi o "odprawie" ale chyba to same nieuki, prymitywy i beznadziejne
    tępaki którym jeszcze chce się robić w tym kraju za wręcz głodowe pensje :
    ((((( Poprawić mozna wielkie dzieki, ale bardziej mi zalezy na konkretnej
    odpowiedzi, a post kazdy pisze jak umie ;)

    Więc teraz chyba bedzie dobrze:

    Witam,
    jeżeli pracodawca chce rozwiązać ze mną umowe to musi dac mi okres
    wypowiedzenia np 3 miesiące? A co z "odprawą"? Czy musi mi ją dać, albo
[...]

    mozna uznać za "odprawe"? Czy oprocz tych 3 pensji musi wypłacić także
    odprawee? Co to własnie jest ta odprawa?
    A może tzw. odprawa jest tylko gdy następuje likwidacja stanowiska, albo
    redukcja etatów? A moze tylko w wypadku likwidacji zakładu?

    Dziekuje za wyjasnienia.
    Pozdrawiam!
    Krzysztof

    PS I prosze nie zwracać na występujące tu literówki, interpunkcje, itp...

    Jaeszcze raz wszystkim dziekuje za odpowiedzi na moje pytania.

  • 5. Data: 2006-09-07 16:24:11
    Temat: Re: Co to jest tzw. "odprawa"
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przeczytaj choćby to http://skocz.pl/odprawa

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-09-07 18:09:43
    Temat: Re: Co to jest tzw.
    Od: "Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    > Przeczytaj choćby to http://skocz.pl/odprawa

    Dzięki. Przy okazji znalazłem dość interesujacy link ktory moze komus sie
    przyda http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=list
    a_odp&haslo=KOD_687

  • 7. Data: 2006-09-07 21:42:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edpdvm$mis$1@inews.gazeta.pl krzysztof
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    > post kazdy pisze jak umie ;)
    O tak, to prawda. Mało odkrywcza, ale z pewnością - prawda.
    Zaraz wiadomo z kim sprawa.

    Jotte