  • 1. Data: 2008-08-21 11:54:10
    Temat: "moim zdaniem prezydent jest chamem" ?
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    No wlasnie, moim zdaniem biorac pod uwagę definicję słownikowa rowniez
    zachowal sie jak cham przy przesluchaniu Radka Sikorskiego
    (ze słownika języka polskiego: cham - > 'o człowieku ordynarnym'
    ->
    ordynarny
    1. <wulgarny i prostacki>
    2. <pospolity, w złym guście>
    )
    , i jest to oczywiscie ocena zachowania, nie jest to
    słowo obelżywe, no i mam w zwiazku z tym pytanie.
    Czy tylko moim zdaniem prokuratura wszczynajac sledztwo przeciw Palikotowi
    sie osmieszyla czy jest ktos jeszcze kto popiera te opinie?

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 2. Data: 2008-08-21 12:54:07
    Temat: Re: "moim zdaniem prezydent jest chamem" ?
    Od: r...@o...pl

    On 21 Sie, 13:54, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
    > No wlasnie, moim zdaniem biorac pod uwagę definicję słownikowa rowniez
    > zachowal sie jak cham przy przesluchaniu Radka Sikorskiego

    Zarzuc linkiem do tego przesluchania pls, nie moge znalezc.

  • 3. Data: 2008-08-21 15:46:35
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > zachowal sie jak cham przy przesluchaniu Radka Sikorskiego

    >Zarzuc linkiem do tego przesluchania pls, nie moge znalezc.

    45,Prokuratura_wszczela_sledztwo_ws__nazwania_prezyd
    enta.html?skad=rss

  • 4. Data: 2008-08-21 18:19:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Czy tylko moim zdaniem prokuratura wszczynajac sledztwo przeciw Palikotowi
    > sie osmieszyla czy jest ktos jeszcze kto popiera te opinie?

    nie, wg mnie jest OK. Teraz trzeba chyba ustalic czy jest chamem czy nie. Bo
    jak jest to nie ma problemu gorzej dla Palikota jak nie jest ;)

    ale to chyba trzeba bieglych powolac ;)

    Icek

  • 5. Data: 2008-08-21 18:44:30
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > nie, wg mnie jest OK. Teraz trzeba chyba ustalic czy jest chamem czy nie.
    > Bo
    > jak jest to nie ma problemu gorzej dla Palikota jak nie jest ;)

    jakby nie byl to by bylo pomowienie, a my rozpatrujemy zniewage, to dwa
    rozne przestepstwa.

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 6. Data: 2008-08-21 18:51:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jakby nie byl to by bylo pomowienie, a my rozpatrujemy zniewage, to dwa
    > rozne przestepstwa.

    nie no pewnie. Kiedys byl taki dowcip jak to kolo maluje na murze "rzadza
    idioci". A policja sie zastanawia czy zamknac go za zniewage czy za
    ujawnienie tajemnicy panstwowej.

    Chyba nie mozna zniewazyc kogos mowiac prawde.

    Tak czy inaczej moga mu naskoczyc i zadnej wiekszej afery z tego nie bedzie.
    Tak samo jak z alkoholem. Gdyby prezydent sie glupio nie unosil to sprawa by
    ucichla szybciej. A tak nagle afera bo Palikot pyta o alkohol albo zdrowie
    prezydenta i kancelaria straszy sadami i odpowiedzialnoscia karna.

    Icek

  • 7. Data: 2008-08-21 21:37:11
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy tylko moim zdaniem prokuratura wszczynajac sledztwo przeciw Palikotowi
    > sie osmieszyla czy jest ktos jeszcze kto popiera te opinie?

    A Ty jestes PIZDA !

    ...i to nie jest obelzywe, po prostu tak sobie wyobrazam Twoja fizjonomie...

  • 8. Data: 2008-08-21 23:00:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll pisze:

    > jakby nie byl to by bylo pomowienie, a my rozpatrujemy zniewage, to dwa
    > rozne przestepstwa.

    Uwaga formalna: bezpieczniej będzie odnieść się personalnie do osoby
    aktualnie na urzędzie niż do urzędu.

    Czyli: osobnik (imię i nazwisko, aktualnie zajmujący urząd wiadomy) jest
    (taki i owaki). A nie: prezydent jest taki czy owaki.

  • 9. Data: 2008-08-22 06:38:30
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:5m81o5-pvg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    >
    > Czyli: osobnik (imię i nazwisko, aktualnie zajmujący urząd wiadomy) jest
    > (taki i owaki). A nie: prezydent jest taki czy owaki.

    w tym konkretnym przypadku jest to absolutnie bez znaczenia

  • 10. Data: 2008-08-22 06:39:51
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Chyba nie mozna zniewazyc kogos mowiac prawde.

    mozna powiedziec ze ktos jest pierdolniety zamiast powiedziec glupi, oba
    slowa znacza to samo tyle ze pierwsze jest obelzywe i choc jest to prawda
    to stanowi zniewage,

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)