  • 1. Data: 2008-08-21 07:21:31
    Temat: Fundacja - statut - skąd?
    Od: Marek <x...@s...pl>

    Czy w Sądzie Rejestrowym fundacja dokonując rejestracji składa również
    swój statut? Chciałbym zapoznać się z jego treścią. Nie mają swojej
    strony www, i delikatnie ale stanowczo odmówili mi jego udostępnienia.
    Nie mogę dalej wysuwać tego żądania a chciałbym zapoznać się treścią
    tego dokumentu. Jakie są możliwości dotarcia do tego statutu?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-08-21 07:55:10
    Temat: Re: Fundacja - statut - skąd?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 09:21:31 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > Nie mogę dalej wysuwać tego żądania a chciałbym zapoznać się treścią
    > tego dokumentu. Jakie są możliwości dotarcia do tego statutu?

    Tak, w dokumentach rejestrowych we właściwym wydziale KRS.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-08-21 08:40:52
    Od: Marek <x...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    [...]
    > Tak, w dokumentach rejestrowych we właściwym wydziale KRS.

    Dziękuję ale mam jeszcze kolejne pytania :)
    Jak to się załatwia? Czy trzeba złożyć jakiś wniosek, jak
    długo się czeka i jaki jest koszt tych działań. I jeszcze jedno,
    czy Sąd informuje fundacje, że ktoś uzyskiwał dostęp do tych
    dokumentów?

    --
    Dziękuję za pomoc
    Marek

  • 4. Data: 2008-08-21 08:54:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 10:40:52 +0200, Marek napisał(a):

    > Dziękuję ale mam jeszcze kolejne pytania Jak to się załatwia?

    Idziesz do sądu z dowodem osobistym, do czytelni i prosisz o
    przyniesienie akt z archiwum.

    > Czy
    > trzeba złożyć jakiś wniosek,

    W zasadzie to nie. Spisują Cię do zeszyciku.

    > jak długo się czeka

    Pół godziny.

    >i jaki jest koszt tych
    > działań.

    0 złotych.

    > I jeszcze jedno, czy Sąd informuje fundacje, że ktoś uzyskiwał
    > dostęp do tych dokumentów?

    Nie, aczkolwiek nie mam pewności czy na jakiejś wkładce w aktach nie robi
    się wzmianki. Tak czy inaczej aby to dostrzec musiałby przyjść ktoś z
    fundacji i to sobie poczytać.