  • 1. Data: 2002-04-12 22:29:30
    Temat: mobbing w szkole (jeszcz raz...)
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    W tym poscie chodzi mi konkretnie o przemoc rówieśniczą.
    Czy istnieją konkretne artykuły, na jakich może oprzeć się młoda osoba,
    która doznała przemocy od starszych "kolegów..." (fizycznej lub
    psychicznej)?

    Chodzi mi o zjawiska typu fala w szkole, wymuszanie pieniędzy itp.

    -
    RAZEM MOŻEMY ZATRZYMAĆ PRZEMOC
    www.wsparcie.prv.pl
    www.stopprzemocy.republika.pl
    s...@p...onet.pl
    -

  • 2. Data: 2002-04-13 16:29:26
    Temat: Re: mobbing w szkole (jeszcz raz...)
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, *** Wsparcie *** wrote:

    > Chodzi mi o zjawiska typu fala w szkole, wymuszanie pieniędzy itp.

    Uszkodzenie ciała, względnie rozbój.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-13 17:20:31
    Od: "666" <p...@p...com>

    A zmuszanie do okreslonego zachowania???
    No i gwałt ;-))
    Dżek