  • 11. Data: 2003-09-01 22:36:08
    Temat: Re: migajacje swiatelko rowerowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia sob 30. sierpnia 2003 19:21 ktoś podpisujący się jako
    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tristan, kupiłem sobie nową pompkę rowerową. Gdzie cię mogę
    > spotkać[1] żeby jej użyć w "niestandardowych" celach ? ;>
    > Byłeś łaskaw przynajmniej przeczytać resztę tematu ??

    Tak, ale później. Faktycznie, opierałem się na przepisach sprzed lat.
    Człowiek nie zauważa, jak sie starzeje :-(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 12. Data: 2003-09-01 22:37:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia sob 30. sierpnia 2003 22:13 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    > Podaj przepis zabraniający, bo ja podałem wczoraj w tym wątku zezwalajacy.
    > ale może jest jakiś lex specjalis.

    > I włąśnie o to chodzi! jak Cię wkurzają, to znaczy się zwracasz na nich
    > uwagę i jest bezpieczniej.

    Dający mi po oczach długimi pojazd z przeciwka też wkurza...
    Czy jest bezpieczniej --> Wątpię.

    > świateł
    > akurat,
    > A to skąd wziąłeś?

    Przepraszam, znów z nauk na prawko. Ale to już faktycznie 10 lat temu :-(
    Zleciało, ani nie zauważyłem
    :-(