  • Data: 2007-04-02 05:57:40
    Temat: mieszkanie w SM - opłata za windę?
    Od: "jętek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś coś poradzi:

    zakupilem mieszkanie w SM. Budynek ma 3 klatki, lecz tylko jedna jest z
    windą. Jak to w klatkach bywa nie ma polaczenia miedzy nimi (tzn. aby
    przejsc z jednej do drugiej trzeba opuscic budynek, albo przejsc po dachu:).
    Ja mieszkam w klatce bez windy. SM rząda ode mnie opłat eksploatacyjnych za
    windę. Oczywiscie nie chce partycypowac w jej utrzymaniu, bo niby dlaczego?
    (inne oplaty wspolne jak oswitlenie, ogrzanie klatki place bez mrugniecia
    okiem). SM podpiera sie paragrafem z umowy kup-sprz, w ktorym deklaruje się
    , że "będę ponosił wszelkie koszty utrzymania".
    Ale wydaje mi sie, że "wszelkie koszty" nie moga być wiążące do czegoś z
    czego nie mogę korzystać.

    Proszę o opinię, może jakiś paragraf?