  • 1. Data: 2006-02-03 13:11:17
    Temat: mieszkanie - darowizna - kancelaria Wrocław
    Od: dobry <r...@m...pl>

    Witam,

    Prosze mi podpowiedziec jaka jest srednia stawka godzinowa prawnika
    udzielajacego porady prawnej. Porada dotyczy darowanego mieszkania i
    mozliwosci podwazenia takiej darowizny po 6 latach od sporzadzenia aktu
    notarialnego.
    Ewentualnie czy zechcialby ktos z grupowiczow udzielic mi takiej porady
    na priva po otrzymaniu niezbednych informacji.

    pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2006-02-03 13:46:39
    Temat: Re: mieszkanie - darowizna - kancelaria Wrocław
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dobry wrote:
> [...]
    > Ewentualnie czy zechcialby ktos z grupowiczow udzielic mi takiej porady
    > na priva po otrzymaniu niezbednych informacji.

    Prawnik bierze około 100 zł za poradę.
    Za zajęcie się sprawą są już ścisłe cenniki i zależy od "wartości" sporu.
    Zapewne z 3 tyś za zajęcie się sprawą zapłacisz i chyba to nie będzie
    wygórowane.