  • 1. Data: 2002-08-29 20:20:36
    Temat: mieszkanie!!!
    Od: Stefan <s...@a...spam.pl>

    witam
    pisze tu pierwszy raz i uprzedzam, ze jestem zielony w tych sprawach
    lecz mam pytanie, istnieje taka sytuacja:
    ja (18 lat) i moj ojciec jestesmy po polowie wlascicielami mieszkania.
    mieszkanie to jest zastawem hipotecznym za pewien kredyt, ktory nie
    zostal splacony. w takiej sytuacji jaka ciazy na mnie odpowiedzialnosc?
    czy jestem zobowiazany do splaty tego kredytu? czy moge jakos
    odpowiadac za niezaplacenie tej kwoty? dodam, ze kredyt zaciagnela moja
    matka, po jej smierci odziedziczylismy mieszkanie po niej, ktore bylo
    tym wlasnie zastawem.
    i jesli ciaza na mnie jakiekolwiek oplaty zwiazane z mieszkaniem (np.
    nie placony czynsz) to jest mozliwosc przepisania mieszkania w calosci
    na ojca, ktory podejmie sie calosci dlugu oczyszczajac mnie w ten
    sposob z obowiazku uiszczenia oplat?
    przepraszam jesli pisze bardzo zawile, ale sam sie w tym gubie,
    niemniej jednak gdyby ktos mnie zrozumial, to prosze o odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    Stefan

  • 2. Data: 2002-08-29 21:50:12
    Temat: Re: mieszkanie!!!
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
    .
    :
> [...]
    > przepraszam jesli pisze bardzo zawile, ale sam sie w tym gubie,
    > niemniej jednak gdyby ktos mnie zrozumial, to prosze o odpowiedz

    Wszystko ciazy na Tobie solidarnie, w tym komornik, ktory moze zabrac
    wam to mieszkanie za dlugi matki ( i pewnie to zrobi, jesli sie nie
    dogadacie z bankiem nt. splat). Mieszkanie (swoja czesc) mozesz
    podarowac ojcu i wtedy on bedzie musial szarpac sie z dlugami. Moze tu
    dojsc jeszcze podatek od darowizny, ale nie znam dokladnie tej
    dziedziny, wiec nie bede sie madrzyl.

    pzdr
    woy