  • 1. Data: 2002-08-29 17:12:18
    Temat: Nie Unii Jewropejskiej !!!
    Od: j...@p...onet.pl

    Bracia Polacy!
    Dorośli i młodzi!

    Jeśli ktoś będzie Was agitował, że Pol-
    ska musi wstąpić do Unii Europejskiej, to za-
    pytajcie go, czy np. Anglia, Francja, Hiszpa-
    nia, Szwecja czy Grecja przed wejściem do
    tejże sprzedały swój majątek narodowy, jak
    to zrobiła Polska. Otóż rządzący sprzedali
    obcokrajowcom 75% majątku narodowego
    za 1/10 wartości oraz 1 min ha ziemi za 1/20
    wartości. To są zdrajcy Narodu Polskiego.
    To oni sprzedali banki, telekomunikację,
    energetykę, ubezpieczenia, cementownie,
    cukrownie, olejarnie, przemysł tytoniowy,
    browary, stocznie, Dębicę. Likwiduje się
    szklarnie, ubojnie, kopalnie, huty, stocznie,
    rybołówstwo, fabryki włókiennicze. Ostatnio
    mówi się o fabryce kabli i nawozów sztucz-
    nych w Puławach. Setki supermarketów zni-
    szczyło polski handel. Likwiduje się gospo-
    darstwa wiejskie, żeby część zalesić!!! Nasz
    dług zagraniczny to $74 mld - odsetki = $3
    mld. Przystosowanie Polski do UE już kosz-
    towało nas $60 mld • stąd ta „dziura" w bu-
    dżecie. Uczestnictwo Polski w UE będzie ko-
    sztowało nas $3 mld rocznie. Są to sumy gi-
    gantyczne!!! Jesteśmy (byliśmy) najbogatsi
    w Europie • posiadamy nawet pokłady geo-
    termiczne na terenie całej Polski. Obecnie
    importujemy to, co sami moglibyśmy eks-
    portować!!! Czy musimy na kolanach pchać
    się do Unii? Wiadomo, że będziemy w niej
    tanią siłą roboczą i rynkiem zbytu na zatrutą
    żywność z Zachodu. Ceny produktów będą
    odpowiednio wysokie!!! Nasze Ziemie Za-
    chodnie natychmiast wykupią Niemcy. A Po-
    lak leniwy nawet nie chce głosować!

    PO nie jest prawicą. PO==UW i razem
    z SLD głosują w Sejmie.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 2. Data: 2002-08-29 19:52:12
    Temat: Re: Nie Unii Jewropejskiej !!!
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    boguś a co ty wiesz o zabijaniu

  • 3. Data: 2002-08-30 06:58:58
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Bracia Polacy!
    > Dorośli i młodzi!

    daruj sobie wreszcie,

    nie widzisz, że to NTG?

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 4. Data: 2002-08-30 07:02:45
    Od: j...@p...onet.pl

    Nie wytrzymalem, wiec odpowiem.

    > Bracia Polacy!

    Nie jestem twoim bratem. Tego typu hasla przypominaja mi rewolucje
    pazdziernikowa.

    > Jeśli ktoś będzie Was agitował,

    Chyba "agitowany"? Czlowieku najpierw naucz sie pisac poprawnie po polsku, a
    potem zabieraj sie za polityke.

> [...]
    > pytajcie go, czy np. Anglia, Francja, Hiszpa-
    > nia, Szwecja czy Grecja przed wejściem do
    > tejże sprzedały swój majątek narodowy, jak

    Sprzedala? Myslisz chyba "sprywatyzowala"? Generalnie tak. W wielkiej Brytanii
    stalo sie to za Tacher. W Hiszpanii dzieje sie to to dzis. W Polsce wiekszosc
    jest jeszcze niestety nie sprywatyzowana. A szkoda, bo moze nie przynosilaby
    strat.

    Otóż rządzący sprzedali
    > obcokrajowcom 75% majątku narodowego

    Skad te dane? Poprosze o zrodlo tej inforamcji, ze 75% majatku Polski jest w
    rekach obcokrajowcow. Konkretnie - gdzie, kto i kiedy napisal i na jakich
    zrodlach sie opieral.

    > za 1/10 wartości oraz 1 min ha ziemi za 1/20
    > wartości.

    Towar jest wart tyle ile ktos za niego chce dac. Poza tym ziemi lezacej
    odlogiem jest w brod. Zapraszam do Agencji Wlasnosci i Restrukturyzacji
    Rolnictwa. Moze i ty zechcesz cos kupic.

    >To są zdrajcy Narodu Polskiego.

    Rewelacja!

    Wiekszych bzdur juz dawno nie czytalem. Nizej to juz autor przeszedl samego
    siebie.

  • 5. Data: 2002-08-30 08:07:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Chyba "agitowany"? Czlowieku najpierw naucz sie pisac poprawnie po polsku,

    Od kogo ma się nauczyć? Przecież rodzice rozmawiali w jidysz lub po
    hebrajsku.Dlatego tak nie lubi żydów.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-09-02 12:40:36
    Temat: Odp: Nie Unii Jewropejskiej !!!
    Od: "Mariusz" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Towar jest wart tyle ile ktos za niego chce dac. Poza tym ziemi lezacej
    > odlogiem jest w brod. Zapraszam do Agencji Wlasnosci i Restrukturyzacji
    > Rolnictwa. Moze i ty zechcesz cos kupic.

    I chociaż nie propaguję rozwijania wątków, które są NTG, to jednak muszę
    zwrócić uwagę, iż nie zawsze należy stosować liberalne podejście do spraw
    związanych akurat w tym wypadku z ziemią.
    Wolny rynek cechuje (bo na taki tutaj wskzujesz) jest jeszcze związany z
    pewnymi innymi cechami tj. równy dostęp do rynku, oraz to co najważniejsze,
    równe możliwości nabywcze.
    Więc brak powyższych cech, uniemożliwia ustalenie cen ziemi na 'przecięciu
    się prostych popytu i podaży'.
    To sum up:
    Ziemia nie powinna zostać wyprzedawana!
    Na to nie poszedł żaden z krajów, które są trzonami UE.

    Smerf

  • 7. Data: 2002-09-03 07:14:49
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:

    > To sum up:
    > Ziemia nie powinna zostać wyprzedawana!
    > Na to nie poszedł żaden z krajów, które są trzonami UE.

    No pewnie. Przyjda niemcy, wykupią, zładują na tiry i zostanie nam
    DZIURA!!

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk