  • 1. Data: 2007-04-04 21:16:12
    Temat: Wakacje - warunki zameldowania.
    Od: "Piotrek P" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, Wybieram się z moją dziewczyną w wakacje nad morze. Mam jednak pewien
    problem, a mianowicie fakt, iż wspomniana dziewczyna, nie ukończyła 18stego
    roku życia, urodziny ma w listopadzie.
    Posiadam już dowód, ale nie jestem pewien, czy wystarczy jedna pełnoletnia
    osoba. Proszę o opis powyższej sytuacji od strony prawnej. Z góry dziękuję za
    pomoc. pzdr. Piotrek.

  • 2. Data: 2007-04-04 21:52:46
    Temat: Re: Wakacje - warunki zameldowania.
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek P" napisał
> [...]
    > osoba. Proszę o opis powyższej sytuacji od strony prawnej. Z góry dziękuję

    Gratuluję wyjazdu ale w czym tkwi problem?

    --
    p09v

  • 3. Data: 2007-04-04 22:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek P napisał(a):
    > Witam, Wybieram się z moją dziewczyną w wakacje nad morze. Mam jednak pewien

    Miło.

    > problem, a mianowicie fakt, iż wspomniana dziewczyna, nie ukończyła 18stego
    > roku życia, urodziny ma w listopadzie.

    Spokojnie, w Polsce możesz sie z nią, jak to sie obecnie mówi, bzykać
    już od 15. urodzin ;)

    > Posiadam już dowód, ale nie jestem pewien, czy wystarczy jedna pełnoletnia
    > osoba. Proszę o opis powyższej sytuacji od strony prawnej.

    Jeśli chcesz się bawić w meldowanie (tylko po co?) to każdy inny dokment
    tożsamości wystarczy.

  • 4. Data: 2007-04-05 03:19:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotrek P" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > osoba. Proszę o opis powyższej sytuacji od strony prawnej. Z góry dziękuję

    Dowód na wniosek rodziców mogła wyrobić już sobie nawet 10 lat temu, nie ma
    żadnych przeszkód.
    Po za tym gdzie się chcesz meldować i do czego ci ten dowód niby miałby być
    potrzebny?