  • 1. Data: 2007-04-17 14:35:11
    Temat: mężczyzna a urlop wychowawczy
    Od: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>

    Witam.
    Mam pyatanie do osób znających się na prawie pracy.
    Kobieta po porodzie była na urlopie macieżyńskim, nastepnie wychowawczym.
    Mąż w tym czasie pracował. Podczas urlopu wychowawczego kobieta podjeła
    decyzję o pójsciu do pracy (lepiej płatnej niż męża). Czy mąż może przejść
    na urlop wychowawczy który przerwała po 7 miesiącach żona?? Nie chcę
    tłumaczyć po co chłopu urlop wychowawczy, ale czy poprostu on może docelowo
    na niego przejść, "kontynuować" go za żonę????

  • 2. Data: 2007-04-18 00:36:54
    Temat: Re: mężczyzna a urlop wychowawczy
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> wrote in message
> [...]
    > docelowo
    > na niego przejść, "kontynuować" go za żonę????

    tak, jak najbardziej może.
    Nie ma różnicy pomiędzy tym kto bierze urlop wychowawczy.
    Wniosek do pracodawcy należy złożyć najpóźniej na dwa tygodnie przed
    planowanym urlopem wychowawczym.
    Pracodawca urlopu odmówić nie może.
    na wniosku nalezy napisać od kiedy do kiedy bierze się urlop wychowawczy
    oraz dołączyc oświadczenie żony z informacją jaką część urlopu i w ilu
    częściach ona już wykorzystała oraz akt urodzenia dziecka.

    Urlop może być udzielony maksymalnie na 3 lata, ale nie później niż do 4
    roku życia dziecka. Urlop może być podzielony na kawałki, ale nie więcej niż
    4. Rodzice mogą być jednoczesnie na urlopie wychowawczym, ale nie więcej niż
    3 miesiące.
    stąd to oświadczenie, żony, żeby dało sie to policzyć.

  • 3. Data: 2007-04-18 04:34:38
    Od: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>

    Śliczne dzięki Witek.