  • 1. Data: 2007-04-17 12:16:35
    Temat: obowiązkowa jazda na światłach
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!

    Mam pytanie: jak są określone światła, których należy używać do jazdy w
    dzień - jako światła mijania czy jako światła dzienne (lub jakieś inne)?
    Generalnie chodzi o to, czy muszę jeździć na włączonych światłach
    mijania czy mogę sobie zainstalować jakieś inne?

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2007-04-17 12:55:12
    Temat: Re: obowiązkowa jazda na światłach
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Schwester napisał(a):

> [...]
    > Generalnie chodzi o to, czy muszę jeździć na włączonych światłach
    > mijania czy mogę sobie zainstalować jakieś inne?

    Art. 51 ust. 1 i 2 Kodeksu Drogowego po zmianach z dnia 7 marca 2007r.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 3. Data: 2007-04-17 17:48:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Generalnie chodzi o to, czy muszę jeździć na włączonych światłach mijania
    > czy mogę sobie zainstalować jakieś inne?

    Możesz... tylko po co? No chyba, że sralucha 1983 rocznik masz.

    *inż.leva*

  • 4. Data: 2007-04-17 19:22:20
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Możesz... tylko po co? No chyba, że sralucha 1983 rocznik masz.

    pytasz, po co ludzie instaluja swiatla do jazdy dziennej?

  • 5. Data: 2007-04-19 12:01:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 17 Apr 2007 21:22:20 +0200,
    gardziej <b...@b...pl> screamed:

    > pytasz, po co ludzie instaluja swiatla do jazdy dziennej?

    O ile nie mają drogich ksenonów (takich z palnikami) to i ja pytam.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 14:05:26 user up 11316 days, 2:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    ASCII to ASCII, DOS to DOS.