  • 1. Data: 2011-04-06 09:16:21
    Temat: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jest sobie taka osóbka mieszkająca w złotowie, wielkopolskie
    na słowackiego 7, p. Ostrowska, na swojej klatce w bloku raczej nie lubiana

    cokolwiek stanie się jej na działce, zaraz wzywa policję i oskarża mojego
    ojca
    który jest emerytem i większość swojego czasu spędza na działce
    bywa że zaprasza znajomych na alkohol,
    dość duże to działki ale jest cicho, siedzą w altance tylko,
    gadają tylko, nikomu nie przeszkadzają
    obydwie działki mają płot dookoła, wyjścia z różnych stron

    co dalej robić z tą dość dziwną kobietą?

  • 2. Data: 2011-04-06 10:33:17
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Przeprosić za pomówienie w internecie ?

  • 3. Data: 2011-04-06 10:51:16
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gadają tylko, nikomu nie przeszkadzają
    > obydwie działki mają płot dookoła, wyjścia z różnych stron
    >
    > co dalej robić z tą dość dziwną kobietą?

    Zaprosić na kolację? Zaprzyjaźnić się?

    M.

  • 4. Data: 2011-04-06 11:15:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.04.2011 12:51), MarlonB wrote:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zaprosić na kolację? Zaprzyjaźnić się?

    I umówić na wspólne czytanie zasad interpunkcji w j. polskim.

    p. m.

  • 5. Data: 2011-04-06 13:10:34
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku zlotowinfo napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > jest sobie taka osóbka mieszkająca w złotowie, wielkopolskie
    > na słowackiego 7, p. Ostrowska, na swojej klatce w bloku raczej nie
    > lubiana
    A imienia jeszcze nie podałeś.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2011-04-06 13:17:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przeprosić za pomówienie w internecie ?
    ona ma przeprosić ojca za wielokrotne pomówienie?

  • 7. Data: 2011-04-06 13:25:35
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ona ma przeprosić ojca za wielokrotne pomówienie?

    Ty masz ojca przeprosić za to, że piszesz że na alkohol znajomych zaprasza

    Kondi

  • 8. Data: 2011-04-06 15:47:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-04-06 11:16, zlotowinfo wrote:
    > [...] nikomu nie przeszkadzają

    Przemyśl.

    hint: najwyraźniej KOMUŚ przeszkadzają.

    gacek

  • 9. Data: 2011-04-06 16:04:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty masz ojca przeprosić za to, że piszesz że na alkohol znajomych zaprasza

    No a co w tym zlego?
    Nie jest to zabronione.
    A sasiadke, jesli jest niczego sobie, po prostu, tato z kolegami powinien
    zaprosic na "kolejarza" z kolegami.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-04-06 16:31:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przemyśl.
    >
    > hint: najwyraźniej KOMUŚ przeszkadzają.

    buda w ktorej siedzą jest w drugiej połowie
    na zewnątrz nie przesiadują, są cicho

    nie wiemy co robić z tą kobietą
    dziś przyszło wezwanie na policję do ojca

    oskarżyć ją o pomówienia czy jak?