  • 11. Data: 2006-05-23 10:14:36
    Temat: Re: matura- odwolac sie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    news:1udjjmgislrhj$.1tzz6a0y8j18v$.dlg@40tude.net...

    > Albo choruje na narkolepsje :)

    Nic z tych rzeczy. W nocy sąsiedzi z góry się kłócili całą noc. Spać się nie
    dało. Myślałem, że sufit nie wytrzyma. :) Podczas pisania była taka cisza, że
    grzechem byłoby nie zasnąć. :)

  • 12. Data: 2006-05-23 11:20:28
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może jesteś "cukrzykiem"? :P

    Nie, to jest zarazliwe ... wlasciwie w liceum nie bylo to problemem, dopiero
    matura byla droga przez meke.
    A na studiach to juz napewno sie od kumpla z roku zarazilem. On potrafil
    zasnac wszedzie (ale to przez to ze dojezdzal z daleka i wstawal o 3-4 zeby
    na busa na uczelnie zdazyc:) A ja od niego sie tym zarazilem. Na egzaminach
    to jeszcze oka. Ale w grupie nas 3 bylo i czasami 2 spalo na wykladzie czy
    cwiczeniach, a jeden notowal:) Szczegolnie jeden profesor tego nie tolerowal
    i potrafil za ciebie podejsc i nad uchem klasnac w rece - prawie zawal i na
    10-15v min nie chcialo sie spac ...

  • 13. Data: 2006-05-24 23:53:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > Albo choruje na narkolepsje :)

    Albo taką ma reakcje na stres:) Mi udało się zasnać na porodówce w trakcie
    rodzenia mojego synka:-))

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-05-25 08:07:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 25 May 2006 01:53:49 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Albo taką ma reakcje na stres:) Mi udało się zasnać na porodówce w trakcie
    > rodzenia mojego synka:-))

    No bo pewnie zmęczona byłaś :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-05-26 20:29:41
    Od: Piotr Czeszkiewicz <p...@g...com>

    Krzysztof Winnicki napisał(a):

    > Sorki, że się wtrącę, ale jak można zasnąć na maturze ???? :))

    Da się, jak już kanapki się skończą i baterie w discmanie padną.

    > Komisja się nie zainteresowała ? hehe

    Komisja miała ciasteczka, i chyba nie lubi punk rocka

    --
    Piotrek