  • Data: 2007-01-12 12:47:14
    Temat: mandat zagraniczny
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie dostalem :Powiadomienie o mandacie" przyslane z firmy (rzekomo
    windykacyjnej www.epcplc.com) z Anglii. Firma ta domaga sie pieniedzy w
    imieniu firmy z Norwegii bedacej wlascicielem autostrady. W powiadomieniu
    stwierdzone jest ze mandat jest z 14.2.2006 za "przejazd przez punkt
    kontrolny oplat drogowych bez elektronicznego tagu".
    Na powiadomieniu tym nie widnieje zaden podpis ani pieczatka, generalnie
    wyglada jakby wydrukowal to sobie nastolatek na drukarce w domu. Czy jestem
    zobligowany do zaplacenia tego czy moge to zbagatelizowac? W oparciu o jakie
    przepisy prawne dziala ta firma windykacyjna, skad ma moje dane osobowe i na
    jakiej podstawie mozna sie od tego odwolac? Czy to jest legalne dzialanie?

    Pozdrawiam
    Patryk