  • Data: 2007-01-12 15:24:18
    Temat: Re: mandat zagraniczny
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nie potrafisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie czy zapłacić
    > czy nie - postaw sobie inne pytanie: "Czy zamierzam jeszcze jeździć
    > do Norwegii?"
    Jezdze caly czas, ale nie o to chodzi!!!!!!!!!!
    Malo jest firm/ludzi naciagajacych na rozne rzeczy? Ja kaze kuzynowi z
    Anglii wyslac list do Ciebie z kartka w srodku ze masz zaplacic jakistam
    mandat, podam moj numer konta i bede czekal az grzecznie oddasz mi swoje
    pieniadze. O TO CHODZI! Czy na takim pismie nie powinna widniec jakas
    pieczec? Podpis? Podstawa prawna?

    --
    ven