  • 31. Data: 2006-12-03 08:59:36
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eks8gv$14j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tylko nurtuje mnie taka wątpliwość, jaki przepis mu nakazuje takie
    > właśnie
    > wyjątkowe traktowanie tych znaków?.

    ten sam ktory nakazuje ci odpowiednie traktowanie innych znakow, powiedz mi
    co zaroznica czy bedziesz mial znak z napisem taxi zamiastn np "pierwsza
    taksowka" i taxi przekreslone zamiast "ostatnia taksowka", jakby tak
    zmienili te znaki latwiej bylo by ci pojac ich sens?

    > Tzn co, kierunek jazdy nakazuje stawiać znaki odwrotnie?.

    stawac odpowiednio na postoju

    > Czy jak podchodzisz do postoju taksówek, to patrzysz gdzie jest
    > znak "początek postoju taksówek" czy gdzie jest czoło kolejki?

    ktore jest na poczatku postoju ;) jak to czolo, zawsze jest na poczatku

    > Przyznam się że nie :).

    no wlasnie ;) polecam zatem lekture prod

  • 32. Data: 2006-12-03 11:43:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 1 Dec 2006 08:55:15 +0100, szerszen napisał(a):
    > tak, kierowcow taksowek

    Tylko to nie jest znak taksówkowy, tylko drogowy. Równie dobrze można by
    tworzyć idiotyzmy typu znak "przejście 100m" 100 metrów ZA przejściem dla
    pieszych - bo pieszy idzie lewą stroną jezdni w kierunku przeciwnym do ruchu
    samochodów...

    > nie znaki sa odrotnie ustawione tylko myslisz z poziomu zwyklego kierowcy
    > a powiniens odwrotnie, bo w sumie nie dla ciebie sa to znaki

    Znaki drogowe mają być konsekwentne. "TAXI" - nie są.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 33. Data: 2006-12-03 14:29:42
    Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Znaki drogowe mają być konsekwentne. "TAXI" - nie są.
    >
    > Pozdrawiam,
    To jak będzie przygotowywana nowelizacja przepisów o ruchu drogowym
    zgłoś te swoje wybitne przemyślenia do odpowiednich ekspertów a teraz
    stosuj się do obowiązującego prawa albo oddaj swoje prawo jazdy.

  • 34. Data: 2006-12-03 15:07:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Znaki drogowe mają być konsekwentne. "TAXI" - nie są.

    juz to komu innemu napisalem, zamien sobie w myslach znak z napisem taxi na
    "pierwsza
    taksowka" i taxi przekreslone na "ostatnia taksowka" wtedy wreszcie pojmiesz
    ze znaki sa ustawione prawidlowo i przestaniesz gadac bzdury