  • 1. Data: 2006-03-17 14:42:13
    Temat: mandat w ue
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    czytalem kiedy o derektywie ue mowiecej o tym ze za mandat mozna placic
    maksymalnie 15 monetami jesil chcemy placic w bilonie - ktos ma moze
    namiar na te dyrektywe lub wie gdzie szukac?

    a moze ktos zna jeszcze inne bzdurne dyrektywy?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 2. Data: 2006-03-17 19:52:15
    Temat: Re: mandat w ue
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sarpedon napisał:
    > czytalem kiedy o derektywie ue mowiecej o tym ze za mandat mozna placic
    > maksymalnie 15 monetami jesil chcemy placic w bilonie

    A ja czytałem kiedyś o grubym facecie co grudzień przeciskającym się
    przez wszystkie kominy na świecie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-17 22:08:24
    Od: gobo <gobo007@USUN_TO.poczta.onet.pl>

    hej
    Pracuje w Niemczech i te ograniczenie do 15 monet jest
    powszechne....ostatnio kupowalem znaczki pocztowe w automacie przed
    poczta i jak wiadomo jest to najlepszy sposob na pozbycie sie
    drobnych... jednak po wrzuceniu ktorejs monety z rzedu dostalem
    komunikat,ze mozna wydac maksymalnie 15 monet. Tak wiec moja kolekcje 1
    i 2 centowych monet musialem zachowac dla siebie, wydam je przy
    nastepnej okazji:)
    Piotrek

  • 4. Data: 2006-03-19 15:54:48
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > A ja czytałem kiedyś o grubym facecie co grudzień przeciskającym się
    > przez wszystkie kominy na świecie.

    widze ze niedoinformowany jakis jestes

  • 5. Data: 2006-03-19 15:55:15
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    gobo napisał(a):

> [...]
    > komunikat,ze mozna wydac maksymalnie 15 monet. Tak wiec moja kolekcje 1
    > i 2 centowych monet musialem zachowac dla siebie, wydam je przy

    ale nie wiesz na jakiej podstawie tak jest?

  • 6. Data: 2006-03-19 16:27:35
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Sarpedon <f...@t...cy> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > widze ze niedoinformowany jakis jestes