  • 1. Data: 2006-03-17 15:10:12
    Temat: Mandat karny za przechodzenie w ....
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    ....niedowzolonym miejscu:)
    Czym skutkuje oprocz tego ze 50zl zaplacone?
    Jestem wpisany do rejestru karanych?
    Beda mnie przesluchiwac, sprawdzac na wszystkie strony?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-03-17 15:13:08
    Temat: Re: Mandat karny za przechodzenie w ....
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@p...pl> napisal(a):
    > ....niedowzolonym miejscu:)
    > Czym skutkuje oprocz tego ze 50zl zaplacone?
    > Jestem wpisany do rejestru karanych?
    > Beda mnie przesluchiwac, sprawdzac na wszystkie strony?

    Nie :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-03-17 15:15:06
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Pytam , bo sie policjant pytal czy mialem jakies zatargi z policja, juz po
    sprawdzeniu mnie przez radiotelefon itp.
    A i na wlasna prozbe (powaznie) zazyczylem sobie sprawdzenia mojej komprki
    czy nie kradziona....i okazalo sie spox:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2006-03-17 21:59:56
    Od: Freeman <F...@g...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > ....niedowzolonym miejscu:)
    > Czym skutkuje oprocz tego ze 50zl zaplacone?
    > Jestem wpisany do rejestru karanych?
    > Beda mnie przesluchiwac, sprawdzac na wszystkie strony?
    > Pozdrawiam

    Tak, będą ci jeszcze robić zimną lewatywę i owijać w mokre prześcieradła...

    --
    F.

  • 5. Data: 2006-03-19 07:24:27
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ....niedowzolonym miejscu:)
    > Czym skutkuje oprocz tego ze 50zl zaplacone?
    > Jestem wpisany do rejestru karanych?
    > Beda mnie przesluchiwac, sprawdzac na wszystkie strony?

    Jeśli jesteś emerytem lub rencistą i możesz to udokumentować, to nic Ci nie
    zrobia.

    Renciści i emeryci mają w Polsce niezbywalne prawo przechodzenia przez
    skrzyżowanie na czerwonym świetle.

    Jest to zapisane ..... lub dopowiedziane .. w kazdym razie .... taka jest
    umowa społeczna

    pozdrawiam
    fart
    :)

  • 6. Data: 2006-03-19 10:35:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 16:10:12 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Czym skutkuje oprocz tego ze 50zl zaplacone?

    Wieloma różnymi konsekwencjami...

    > Jestem wpisany do rejestru karanych?

    Tak. Wymażą dopiero za 5 lat. Dlatego zapomnij o znalezieniu dobrej pracy.

    > Beda mnie przesluchiwac, sprawdzac na wszystkie strony?

    Powinieneś niedługo dostać wezwanie do wydziału karnego na rozprawę. Potem
    sędzia orzeknie wyrok (oprócz tego mandatu oczywiście).

    PS. Mój boże... Ludzie... :(
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl