  • 11. Data: 2003-12-09 16:01:26
    Temat: Re: mam problem zwiazany z numerem rejestracyjnym
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-09 16:33, Michał Pakuła wrote:
    > To nie jest istotne- powiedzmy ze tylko w ten sposob moge kogos poznac
    > blizej...

    Odpowiadając literalnie na Twój post - to jest bardzo istotne.
    Być może są tu osoby, które mogłyby taką informacje Tobie dostarczyć -
    gdyby uznały, że cel usprawiedliwia złamanie prawa.

    Grupa to nie stadko entuzjastów, którzy udzielaja się za darmo i
    każdemu, bo nie panuja nad swoim libido - chociaż, byc może i tacy są.
    Więc chcąc coś uzyskać, trzeba wrzucić monetę. Obie strony coś dają,
    obie dostają. Taką monetą może byc szczerość, która połączona z techniką
    manipulacyjną "proszę" powinna zadziałać.
    Samo "proszę" jest postrzegane jako manipulacja w czystej formie i
    dostajesz odpowiedzi, jakie dostajesz.

    Inaczej: nie jest wiadomo, czy np. poszukujesz tajemniczej nieznajomej,
    czy też kogoś, komu masz zamiar używając pewnego kolokwializmu "spuścić
    w pierdol".

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2003-12-10 08:28:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Inaczej: nie jest wiadomo, czy np. poszukujesz tajemniczej nieznajomej,
    > czy też kogoś, komu masz zamiar używając pewnego kolokwializmu "spuścić
    > w pierdol".

    Ładnie i tresciwie.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-12-10 11:46:32
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    wreszcie jakies powazne zdania na ten temat
    czekam na wiecej porad
    pakulsson