  • 1. Data: 2003-12-08 11:30:35
    Temat: Pomozcie
    Od: "Seba" <s...@a...pl>

    Witam serdecznie!

    Otoz mam problem z "Powszechnym obowiazkiem odbycia sluzby wojskowej".
    Nie jestem juz studentem, nie mam mozliwosci opieki nad osoba starsza w mojej
    rodzinie, nie jestem jedynym zywicielem rodziny.
    Agresja rodzi u mnie obrzydzenie i naprawde nie mam zamiaru stracic roku w
    wojsku.
    Jak moge uniknac tego nieprzyjemnego obowiazku?

  • 2. Data: 2003-12-08 11:41:08
    Temat: Re: Pomozcie
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Nie jestem juz studentem, >

    niejestes studentem bo ukonczyles studia, czy niejestes studentem bo Cie
    wylali/sam zrezygnowales?
    jezeli to pierwsze to pewnie nie pojdzisz do woja
    jezeli drugie to jestes lakomym kaskiem dla armi i bedzie ciezko sie wywinac
    pozdro

  • 3. Data: 2003-12-08 11:48:16
    Temat: [OT] Re: Pomozcie
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    Seba napisał/a:
    > Agresja rodzi u mnie obrzydzenie i naprawde nie mam zamiaru stracic roku w
    > wojsku.

    Nie do końca jest to stratą... ale to tylko moje zdanie.
    Kwestia, jak kto pojmuje doświadczenie życiowe :)

    > Jak moge uniknac tego nieprzyjemnego obowiazku?

    A jesteś w 100% zdrów?
    W moim przypadku okazało się, że nie powinienem trafić do armii z kategorią
    A1 mając niewielką wadę serca. Powinienem dostać kategorię D ale ponieważ
    nie badałem się na okoliczność wszystkich możliwych usterek w stanie
    zdrowia, to mogłem trafić do jednostki specjalnej gdybym tylko chciał!
    Wyszło to na wierzch kilka lat po wyjściu z 'syfu' co wskazuje na indolencję
    wojskowych konowałów ale też i na to, że życzę Ci abyś nie odkrył u siebie
    jakiejś choroby. Wszak lepiej iść do wojska niż być chorym, prawda?

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.