  • 1. Data: 2005-06-12 14:41:28
    Temat: mam klauzule wyk. co dalej?
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    Witam

    Wygralem sprawe w sądzie z moim dłużnikiem i mam prawomocną klauzulę
    wykonalości. Wiem ze nadal po dobroci nie zapłaci. Czy oprócz komornika
    istaniej jeszcze jakis sposób (legalny) na odzyskanie długu?

    z kazda odpowiedz bede wdzieczny

    ar

  • 2. Data: 2005-06-12 14:44:01
    Temat: Re: mam klauzule wyk. co dalej?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Wygralem sprawe w sądzie z moim dłużnikiem i mam prawomocną klauzulę
    > wykonalości. Wiem ze nadal po dobroci nie zapłaci. Czy oprócz komornika
    > istaniej jeszcze jakis sposób (legalny) na odzyskanie długu?

    A ja sie podepne : tez mam klauzule wykonywalnosci. chce do dluznika (SM)
    napisac najpierw pisemko aby mi wyplacili kase a dopiero jak nie bedzui
    rezultatu tego kroku dam do komornika. Ale jak ma wygladac takie pismo do SM
    ? Mam tylko napisac, ze wygralem sprawe, mam klauzule i dajcie kase ?

    Fantom

  • 3. Data: 2005-06-12 14:51:44
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    ja mam takiego ze nawet nie ma co pisac :) a do komornikow mam duze
    watpliowsci

    ar

  • 4. Data: 2005-06-12 15:23:25
    Od: "aro" <w...@i...pl>

    chyba masz za male doswiadczenie w tym kierunku, jak chesz idz za mnie to
    tej firmy z ta klauzula to dam ci 20% z dlugu ale i tak nie dostaniesz nic
    nawet cie nikt nie wyslucha tylko cie zwyzyaja i wysmieja, nie wiesz nawet z
    kim mam do czynienie.

    ar

  • 5. Data: 2005-06-12 15:24:26
    Od: "aro" <w...@i...pl>

    > Myślisz, ze zjedzą ci ten wyrok?

    nie musze opisaywac przypadkow jakie znam, tzw uklady . A glupie uwagi
    zachowaj dla siebie

    ar

  • 6. Data: 2005-06-12 15:36:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "aro" <f...@i...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > wykonalości. Wiem ze nadal po dobroci nie zapłaci. Czy oprócz
    > komornika istaniej jeszcze jakis sposób (legalny) na odzyskanie

    Mozesz iść do nich, pokazać wyrok i domagać się kasy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 7. Data: 2005-06-12 15:38:34
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Ale jak ma
    > wygladac takie pismo do SM ? Mam tylko napisac, ze wygralem sprawe,
    > mam klauzule i dajcie kase ?

    Mozesz jeszcze dopisać, że to ostatnie wezwanie przed wszczęciem
    postępowania u komornika. Może wizja dodatkowych kosztów, na nich
    wpłynie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 8. Data: 2005-06-12 15:38:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "aro" <f...@i...pl> naskrobał/a w

    > ja mam takiego ze nawet nie ma co pisac :) a do komornikow mam duze
    > watpliowsci

    Myślisz, ze zjedzą ci ten wyrok?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    JMS is god!

  • 9. Data: 2005-06-12 18:01:40
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    aro wrote:
> [...]
    > dostaniesz nic nawet cie nikt nie wyslucha tylko cie zwyzyaja i
    > wysmieja, nie wiesz nawet z kim mam do czynienie.

    To wal do komornika z wnioskiem o zajęcie ruchomości znajdujących się w ich
    siedzibie. Ciekawe czy będą się śmieli kiedy komornik przyjdzie z wyrokiem a
    nie wierzyciel ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 10. Data: 2005-06-12 18:01:46
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    aro wrote:

    > Wygralem sprawe w sądzie z moim dłużnikiem i mam prawomocną klauzulę
    > wykonalości. Wiem ze nadal po dobroci nie zapłaci. Czy oprócz
    > komornika istaniej jeszcze jakis sposób (legalny) na odzyskanie długu?

    Cesja wierzytelności.
    Widziałam nawet na pl.biznes ogłoszenie dot. zakupu nieściągalnych
    wierzytelności.