  • 11. Data: 2004-10-10 13:10:16
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik SebOLO <p...@b...spamu.pl> w poscie
    news:opsfnnlda5lzc8gk@szefo napisal, co nastepuje:

    > Mistrzem z ortografii rowniez nie jestem ale to juz przegiecie -
    > "niejest" pisze się rozdzielnie... Nie jest... itd itp :)

    Nie przesadzaj stary! Co innego "kfiatki" w stylu "rz" zamiast "ż" a co
    innego typowa "palcowka" polegajaca na nie wcisnieciu spacji.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 12. Data: 2004-10-10 13:21:13
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > Nie przesadzaj stary! Co innego "kfiatki" w stylu "rz" zamiast "?" a co
    > innego typowa "palcowka" polegajaca na nie wcisnieciu spacji.

    On nie przypadkiem tej spcji nie wcisnal... Chyba, ze zrobil to
    przypadkiem kilka razy i zawsze w tym konkretnym przypadku. A do ciebie
    nie pisalem wiec po co ta dyskusja?

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 13. Data: 2004-10-10 13:24:02
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsfnlv1h8mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > jak się dobrze będa sądzić to nawet kilka lat...

    A minimum rok przy pelnej zgodzie co do rozwodu.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 14. Data: 2004-10-10 14:02:54
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 paź o godzinie 15:24, na pl.soc.prawo, Lesio5 napisał(a):

    > A minimum rok przy pelnej zgodzie co do rozwodu.

    Skąd taka pewność?
    _Można_ krócej bez problemów !!!! ~3-4 miesiące przy okresie wakacyjnym.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 15. Data: 2004-10-10 14:07:01
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 paź o godzinie 14:18, na pl.soc.prawo, xmarcel napisał(a):

    > a powaznie to niejest komfortowa sytuacja
    > teoretycznych konsekwencji mozna by sie do szukac wielu, wspomne o tych,
    > ktoere przyjda mi do glowy:
    > -Twoja partnerka ma ciagle wspolnote majatkowa z mezem ( o ile nie
    > podpisali intercyzy). moze sie okazac, ze bedzie musiala pokryc czesc
    > jego zobowiazan.

    Czekaj, czekaj.... co to jest intercyza w Twoim mniemaniu?

    Wspólnota jest _tak i tak_, tylko że intercyza określa co który z
    współmałżonków _wnosi_ do małżeństwa.

    Więc, intercyza ma się nijak do zaciągniętych kredytów w czasie trwania
    związku prze obojętnie którego z małżonków, o ile nie wyrazili sprzeciwu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-10-10 14:08:36
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 paź o godzinie 15:04, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > 25 lat, lub nawet dozywocie dla obecnego meza . ja bym spokojnie nie spal
    > :)

    Gdybyś był "aktualnym" to nie dziwiłbym się jej :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 17. Data: 2004-10-10 14:16:20
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein"

    > Prawnie jesteście osobami obcymi.

    Ale będzie już przysługiwało prawo do odmowy składania zeznań.

    Marek

  • 18. Data: 2004-10-10 14:18:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Ch. wrote:

    > Czekaj, czekaj.... co to jest intercyza w Twoim mniemaniu?
    >
    > Wspólnota jest _tak i tak_, tylko że intercyza określa co który z
    > współmałżonków _wnosi_ do małżeństwa.

    Chyba miał na myśli rozdzielność majątkową.

  • 19. Data: 2004-10-10 14:31:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 16:16:20 +0200, Marek <m...@i...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein"

    > Ale b?dzie ju? przys?ugiwa?o prawo do odmowy sk?adania zezna?.

    o ile pozostają we wspólnym pożyciu i mieszczą się w definicji osoby
    nmajbliższej.

    --
    Falkenstein

  • 20. Data: 2004-10-10 15:52:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gdybyś był "aktualnym" to nie dziwiłbym się jej :P

    "Poki smierc was nie rozłączy"
    GDybym byl jej aktualnym to by jej to na zdrowie nie wyszlo.
    Nie ma nic gorszego niz zdrada.

    P.