  • 1. Data: 2002-09-23 13:52:11
    Temat: mala prosba - rekojmia albo cos podobnego ;-)
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    Witam

    Problem zapewne walkowany wiele razy, ale moze ktos mi pomoze (bardzo
    o to prosze ;-)).
    Mianowicie na allegro kupilem laptopa - uzywany, wiadomo, ale tak nie
    do konca, osoba, ktora go sprzedawala zajmuje sie handlem takiego typu
    rzeczy - czy jest zarejestrowana - nie wiem, oki, wiec kupilem,
    odebralem osobiscie ten komputer nie stwierdziwszy zadnej wady - sami
    domyslacie sie jak to jest sprawdzic cos na miejscu... Po kilku dniach
    - jak reinstalowalem system - zauwazylem, ze pojawia sie problemy -
    troche nietypowe - znika wskaznik myszy, od czasu do czasu nie dziala
    TouchPad, i inne (podczas normalnego uzytkowania systemu rowniez).
    Laptopa kupilem mniej wiecej 1,5 m-ca temu, osobiscie moge
    poswiadczyc, ze laptopa uzytkowalem tak jak powinno, chroniac go przed
    uderzeniem lub czymkolwiek. Czy w zwiazku z tym, ze pojawiaja sie (hmm
    ukryte) wady moge domagac sie od bylego wlasciciela jakiego zadosc
    uczynienia? Mam z nim spisana umowe sprzedazy.

    bede wdzieczny za kazda rade

    rafi
    --
    rafi serdecznie pozdrawia