  • 1. Data: 2002-09-23 12:50:12
    Temat: Ksiega wieczysta i hipoteka
    Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl>

    Witam !
    Mam zamiar kupić na rynku wtórnym mieszkanie
    spółdzielcze własnościowe. Ponieważ będę brał
    trochę kredytu na niego próbuje się dowiedzieć
    ile będzie kosztowało założenie KW i wpis do hipoteki.
    Przepisy są niestety niejasne

    Wiem że koszt założenia KW to 40 PLN, pytanie brzmi
    ile kosztuje wpis sądowy tzw. "wpis stosunkowy"
    dla mieszkania własnościowego spółdzielczego wartego 80000 PLN
    i ile będę musiał w sądzie zapłacić ?
    z góry dziękuję,

    Wojtex

  • 2. Data: 2002-09-23 13:07:03
    Temat: Re: Ksiega wieczysta i hipoteka
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Wojtek G. <wojtekx(nospam)@mp.pl> wystukal(a) :

> [...]
    > ile kosztuje wpis sądowy tzw. "wpis stosunkowy"
    > dla mieszkania własnościowego spółdzielczego wartego 80000 PLN

    1/20 wpisu stos.
    ile dokladnie - nie pamietam - jest w ustawie. (pewnie ok 250 PLN)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 3. Data: 2002-09-24 09:10:16
    Od: "eoah" <d...@h...com>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    1/20 wpisu stos.
    ile dokladnie - nie pamietam - jest w ustawie. (pewnie ok 250 PLN)

    Ja zaplacilem 1000 od nieruchom. wartej 60000.

  • 4. Data: 2002-09-24 10:01:57
    Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl>

    Użytkownik eoah <d...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ampa9o$92q$...@n...tpi.pl...

    > 1/20 wpisu stos.
    > ile dokladnie - nie pamietam - jest w ustawie. (pewnie ok 250 PLN)
    >

    > Ja zaplacilem 1000 od nieruchom. wartej 60000.

    No wlasnie, koszta ponoc zaleza od tego czy tworzy sie odrebna wlasnosc
    czy pozostawia spoldzielcze wlasnosciowe (wtedy nizsze).
    Czy ktos to moze potwierdzic i czy banki na taka hipoteke - bez odrebnej
    wlasnosci - daja kredyt ?

    Wojtex

  • 5. Data: 2002-09-24 10:16:01
    Od: k...@p...onet.pl

    A ja przy wykupie mieszkania od PKP o wartosci 77.700 PLN (przed remontem)
    (47 mkw) zapłaciłam za notariusza + wpis do ksiegi wieczystej 3.012,00 PLN

    Pzdr.
    Karen

  • 6. Data: 2002-09-24 10:37:04
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    eoah <d...@h...com> wystukal(a) :

    > 1/20 wpisu stos.
    > ile dokladnie - nie pamietam - jest w ustawie. (pewnie ok 250 PLN)
    >

    > Ja zaplacilem 1000 od nieruchom. wartej 60000.

    Bo to nie bylo mieszkanie _spoldzielcze_

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 7. Data: 2002-09-24 11:46:21
    Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl>

    Użytkownik Pete <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ampfta$20e$...@n...tpi.pl...
    eoah <d...@h...com> wystukal(a)
    > 1/20 wpisu stos.
    > ile dokladnie - nie pamietam - jest w ustawie. (pewnie ok 250 PLN)
    >

    > Ja zaplacilem 1000 od nieruchom. wartej 60000.

    Bo to nie bylo mieszkanie _spoldzielcze_

    A na hipoteke w spoldzielczym bez odrebnej wlasnosci gruntu
    dadza mi kredyt hipoteczny w banku ?

    Wojtex

  • 8. Data: 2002-09-24 12:42:30
    Od: "Pete" <n...@n...com>

> [...]

    > eoah <d...@h...com> wystukal(a)

    > Bo to nie bylo mieszkanie _spoldzielcze_
    >
    > A na hipoteke w spoldzielczym bez odrebnej wlasnosci gruntu

    Skad mam wiedziec
    Spytaj w banku :-P
    najlepiej w nie jednym...

    --