  • 11. Data: 2005-11-12 08:48:58
    Temat: Re: mBank - BIK ciąg dalszy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 01:23:36 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Szawurski <x...@x...pl>
    napisała:

    > Czyli jak przyjdę do supermarketu i ochrona mnie nie wpuści, bo
    > "znajduje się pan w naszej międzysupermarketowej bazie wyjadaczy
    > bananów" to mam podkulić ogon i sobie pójść?

    I mniej więcej do tego mamy przepisy o ochoronie i przetwarzaniu
    danych osobowych.
    Natomiast niestety muszę się zgodzić, że jakkolwiek bank powinien mieć prawo
    "odmówić bez podania przyczyn", to o występowaniu w takiej bazie powinien
    powiadomić. Bo inaczej mamy, jak to zostało ujęte "sąd kapturowy".
    Ale jak banki do tego zmusić, nie wylewając dziecka z kąpielą
    - nie wiem.

    > Kluczową sprawą jest - czy umowa rachunku bankowego (nie kredytu) objęta
    > jest przepisami o ofercie. I to zamierzam sprawdzić w praktyce.
    Jeśli zwykłe sklepy mogły sobie z tym poradzić (za pomocą jednego
    dopisku) to przypuszszczam, że bank również (być może inaczej).

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.