  • 1. Data: 2005-11-11 10:24:57
    Temat: uciazliwa dzialalnosc sasiada w domku dwurodzinnym
    Od: "Ba" <b...@k...pl>

    Witam,
    mieszkam w domku dwurodzinnym, sąsiad na dole ja nad nim.
    te dwa lokale maja oddzielne księgi wieczyste,
    ale reszta budynku, czyli korytarz, piwnice i strych,
    oraz działka na której stoi dom jest we współwłasności (po 50%).
    Sąsiad nademna na strychu otworzył jakąś działalność,
    na korytarzu ruch jest jak w bloku 10-piętrowym,
    cały czas trzaskanie drzwiami, tupanie po schodach
    z góry na dół., i zpowrotem, jacyś obcy ludzie kręcą mi
    sie po ogrodzie, pety ze strychu rzucane przez okno
    na moja część ogrodu. Naprawdę jest to uciążliwe,
    bo po pracy a także w weekend nie mogę odpocząć,
    cały czas jest głośno.
    Sąsiad twierdzi ze jak miedzy 22 a 6 jest cicho to jest OK.
    Czy sąsiad otwierając działalność (nie wiem czy jest zgłoszona)
    musiał uzyskać moją zgodę? bądź co bądź, odbywa się ona
    we wspólnej części budynku. No i czy sa jakieś normy
    głośności w dzień? Bo jak drzwi trzaskają to cały budynek az się trzęsie.
    Czy został mi zakup 4 kolumn 110-watowych i "Głośnego sąsiada"?

    Pozdr
    Amuni