  • 1. Data: 2005-10-11 15:16:48
    Temat: literatura o USA
    Od: "WP" <y...@w...pl>

    Witam!

    Przygotowuję się do pracy na studiach, temat dotyczy wpływu listów
    osobistych prezydentów USA, prawa uchwalanego w USA (zwłaszcza konstytucji i
    najważniejszych do niej poprawek), oraz wszelkich inspiracji, które wynikały
    z dokumentów jna historię tego kraju. Czy ktoś może mi podać literaturę
    źródłową na ten temat? Książki, artykuły w gazetach? Chodzi mi dokładnie o
    to, jakie wrażenie listy wywarły na twórców prawa, na historyków. Jakie
    piętno odcisnęło prawo uchwalane w USA na historię tego kraju a także na
    zwykłych ludzi oraz jakie są tego oceny historyczne.

    Dzięki z góry- idę szukać dalej, im więcej tym lepiej!