  • 1. Data: 2005-08-04 20:47:10
    Temat: lista absolwentow pytanie..
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    Witam czy szkola moze na swojej stronie www dac liste absolwentow czyli imie
    nazwisko i adres zamieszkania ? czy ten adres to juz nie za wiele ?

  • 2. Data: 2005-08-04 20:47:50
    Temat: Re: lista absolwentow pytanie..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
    wiadomości news:dctus5$3jc$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam czy szkola moze na swojej stronie www dac liste absolwentow
    czyli imie
    > nazwisko i adres zamieszkania ? czy ten adres to juz nie za wiele ?

    Moim zdanie zbyt wiele, chyba że mają zgodę owych absolwentów.

  • 3. Data: 2005-08-04 20:50:18
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > Moim zdanie zbyt wiele, chyba że mają zgodę owych absolwentów.

    no wlasnie raczej nie bo organizuj niby zjazd absolwentow i sa listy imie
    nazwisko i adresy domowe

  • 4. Data: 2005-08-04 21:30:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
    wiadomości news:dctv20$48d$1@inews.gazeta.pl...

    > no wlasnie raczej nie bo organizuj niby zjazd absolwentow i sa listy imie
    > nazwisko i adresy domowe

    przeczytaj regulamin na ktory sie zgadzales

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 5. Data: 2005-08-04 21:34:47
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > przeczytaj regulamin na ktory sie zgadzales

    Regulamin nie jest nadrzedny w stosunku do ustawy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-08-04 21:41:40
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    KrzysiekPP:
    > Regulamin nie jest nadrzedny w stosunku do ustawy.

    Ale jaki regulamin?
    Pozdr. Dulek

  • 7. Data: 2005-08-04 21:43:53
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > przeczytaj regulamin na ktory sie zgadzales

    jaki regulamin? zadnego nie bylo i na nic sie nie zgadzalem
    i dlatego pytam czy maja prawo robic cos takiego z tym dodaniem adresu i to
    dokladnego

  • 8. Data: 2005-08-04 21:44:46
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > Regulamin nie jest nadrzedny w stosunku do ustawy.

    a mozesz podac jaka to ustawa zebym wiedzial od czego zaczac :)

  • 9. Data: 2005-08-04 22:15:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
    wiadomości news:dcu26f$g8q$1@inews.gazeta.pl...

    > jaki regulamin? zadnego nie bylo i na nic sie nie zgadzalem
    > i dlatego pytam czy maja prawo robic cos takiego z tym dodaniem adresu i
    > to dokladnego

    kazda szkla ma swoj regulamin, Ty sakldajac papiery sie na niego zgadasz
    (gdzies tam jest napisane).

    nie zgodze sie co do Krzyska Rp ze w tym przypadku regulamin nie jest and
    ustawa bo skoro
    wyraziles zgode na uzywanie(publikacje) danych to sorry

    P.

  • 10. Data: 2005-08-04 22:22:27
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > kazda szkla ma swoj regulamin, Ty sakldajac papiery sie na niego zgadasz
    > (gdzies tam jest napisane).

    nic nie jest i na nic sie nie zgodzilem

    > nie zgodze sie co do Krzyska Rp ze w tym przypadku regulamin nie jest and
    > ustawa bo skoro
    > wyraziles zgode na uzywanie(publikacje) danych to sorry

    to bylo tak dawno temu ze jeszcze stron www nie bylo ;)
    wiec chce sie dowiedziec czy maja prawo cos takiego robic
    i jaka ustawa im to zabrania