  • 1. Data: 2012-05-22 07:03:51
    Temat: likwidacja szkody na podstawie oświadczenia
    Od: Kamil Orman <k...@g...com>

    Witam,

    miałem ostatnio kolizję drogową, wg mnie wina była obopólna,
    spisaliśmy oświadczenie opisujące sytuację, jednak ostatecznie
    mieliśmy nie zgłaszać szkody. Mam pytanie czy jeśli zlikwiduję sam
    sobie szkodę a w późniejszym czasie drugi sprawca będzie jednak chciał
    zgłaszać szkodę to czy w przypadku ustalenia wspólnej winy kolizji,
    mogę się ubiegać o wypłatę odszkodowania z jego OC, pomimo
    zlikwidowania już szkody? Jak wygląda postępowanie w takiej sytuacji,
    czy ubezpieczyciel wezwie mnie do wyjaśnienia sytuacji?