  • 11. Data: 2004-07-25 16:45:35
    Temat: Re: likwidacja starej, rozpoczęcie nowej DG
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2004 14:10:24 +0200, conet naskrobał(a):

    > Witam,
    >
    > Przez parę lat prowadziłem działalność gospodarczą, która w ostatnim okresie
    > była totalną "porażką" - mam zobowiązania wobec US z tytułu ZUS, PIT i VAT.
    > W tej chwili otworzyła się możliwość prowadzenia nowej działalności, która
    > na 99% będzie przynosiła zysk w takiej wysokości, że spokojnie bedę mógł
    > spłacać zobowiazania powstałe ze starej działalności.
    > Dowiedziałem się w Urzędzie Miejskim, że powinienem zlikwidować starą DG,
    > choćby z racji zupełnie innego PKD i zarejestrować nową DG - wtedy US nię
> [...]

    Lepiej być cichym wspólnikiem w nowej spółce a powoli spłacać starą.
    UM sie myli - aby założyć kolejną działalność nie wolno usuwać starej. US
    może wyegzekwować od ciebie cały dług za pomocą komornika.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org