  • 1. Data: 2002-11-14 14:37:33
    Temat: licytacja mieszkania
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    ktoś mnie poprosił żeby to przesłać na grupę więc wysyłam:

    Brałem udział w licytacji mieszkania (jest zamieszkane - krótko o
    sprawie - ojciec dał darowiznę synowi w postaci mieszkania, sąd
    unieważnił
    tą umowę (ojciec miał dług ...), ale w dokumentach widniej syn jako
    właściciel) więc licytowane było mieszkanie syna) i wygrałem.
    Pojawił się
    problem po przybiciu. Syn wniósł skargę do sądu (po drugiej licytacji,
    wcześniej nic) i nie jest dłużnikiem firmy XXX więc nie powinno być
    licytacji. Z akt oczywiście wynika coś innego. Ale to wszystko to,
    według
    opini sądu bezpodstawna skarga i wszystko będzie dla mnie pomyślne i
    sprawa
    znajdzie się o instancje wyżej. A czas płynie ..... jak
    wspomniałem są
    lokatorzy (syn) a termin na możliwość wykonania eksmisji minął, teraz
    będę
    musiał czekać na kwiecień (prosta rzecz byle jaka skarga a termin
    leci). Pół
    roku w łep. Chociaż bym chciał to wycować się nie mogę, bo stracę
    rękojmę.

    Co mogę zrobić?
    Jak się wycować ? z pieniędzmi (znam jakieś błędy sądu, ale są one
    zbyt małe
    by unieważnić licytację)
    A jak wprowadzić do mieszkania w krótszym czasie (zachodzi
    prawdopodobieństwo i w przysłości będę musiał dać im lokal zastępczy -
    bez
    sensu)?

    Czy coś wogóle mogę zrobić.

    Podrawiam