  • 1. Data: 2003-11-27 15:22:49
    Temat: licencja
    Od: "Dawid P" <D...@p...onet.pl>

    Witam Mam problem
    "b) prawo wprowadzania do obrotu i wykorzystania handlowego poprzez
    udzielanie sublicencji do korzystania z utworu w kraju i za granicą na
    wszelkich polach eksploatacji wykorzystywanych do używania programów
    komputerowych. Istotne warunki licencji określa Dodatek 1 do niniejszej
    umowy.
    Niniejsza licencja jest ..... wyłączna .... niewyłączna

    Licencja niniejsza udzielona zostaje na okres 6 miesięcy"

    oco chodziwyłączna i niewyłaczna?? co byscie polecili wybrac??

  • 2. Data: 2003-11-27 21:03:40
    Temat: Re: licencja
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dawid P rzecze:
    > oco chodziwyłączna i niewyłaczna?? co byscie polecili wybrac??

    Wyłączna to taka, że ktoś - Ty? - dostaje wyłączność na danym terytorium.
    Niewyłączna to taka, że inne podmioty mogą otrzymać także licencję i ze soba
    konkurować.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-11-28 12:03:05
    Od: "Dawid P" <D...@p...onet.pl>

    > Wyłączna to taka, że ktoś - Ty? - dostaje wyłączność na danym terytorium.
    > Niewyłączna to taka, że inne podmioty mogą otrzymać także licencję i ze
    soba
    > konkurować.

    OK dziekuje. tak samo podejrzewałem. Lecz wolałem sie upewnic