  • 1. Data: 2007-11-30 23:02:08
    Temat: licecja na oprogramowanie kupione z nagrywarka
    Od: f...@g...com

    Witam
    Opis Sytuacj. zakupiono nagrywarke z NERO OEM(orginalna płyta CD) i
    PowerDVD(orginala płyta w kopercie z kluczem do instalacji) jak moge w
    Sądzie przekonać sedziego iz jest to legalne oprogramowanie. nie mam
    paragonu, mam tylko nagrywarke i orginalne płyty o ktorych wspomnialem
    wczesniej.

    Prosze o wypowiedzie tylko prawników gdyż, potrzebuje tylko prawnej
    informacji.
    Porsze o powstrzymanie sie przed komentarzami, szkoda zachodu

  • 2. Data: 2007-12-01 00:48:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    f...@g...com wrote:

    > Prosze o wypowiedzie tylko prawników gdyż, potrzebuje tylko prawnej
    > informacji.

    uuu. to pomyliłeś adresy.
    Kancelaria prawna to nie pod tym adresem.

  • 3. Data: 2007-12-01 04:48:09
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    f...@g...com pisze:
    > Sądzie przekonać sedziego iż jest to legalne oprogramowanie.

    To dowodzenie niewinności przerabiasz w praktyce czy tylko w teorii?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 4. Data: 2007-12-01 10:02:45
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Witam
[...]

    Paragon nie jest niezbednym dowodem legalnosci programu. Sad zawsze ocenia
    caloksztal posiadanych dowodow. Sad i tak sie musi oprzec na opinii
    bieglego, a bielgy przeciez bedzie wiedzial co jest zgrane. Bez obaw.

    Z drugiej strony to nawet majac paragon na kupiona na gieldzie nielegalna
    plytke z np windowsem, nie wykarzesz jej legalnosci.

    Sad zawsze musi oprzec sie na calosci dowodow oraz na zasadanych
    prawidlowego rozumowania.

    Cezar

  • 5. Data: 2007-12-01 10:12:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał(a) :

    > To dowodzenie niewinności przerabiasz w praktyce czy tylko w teorii?

    Ciiiiiii... Wątkotwórca prosił o niekomentowanie.
    Skoro prosił wyłącznie prawników, to powstrzymałem się z
    udzielania mu rady. Pan żąda, pan ma :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2007-12-01 11:22:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    f...@g...com napisał(a):
> [...]
    > informacji.
    > Porsze o powstrzymanie sie przed komentarzami, szkoda zachodu

    masz powiedziec sedziemu ze jest legalny a jezlei oskarzyciel twierdzi
    ze usyakales go od osoby nieuprawnionej to niech CI to udowodni.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 7. Data: 2007-12-02 00:13:25
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > masz powiedziec sedziemu ze jest legalny a jezlei oskarzyciel twierdzi
    > ze usyakales go od osoby nieuprawnionej to niech CI to udowodni.

    W Twoim wnioskowaniu jest jeden błąd. Założenie, że każdy sędzia zawsze
    orzeka na podstawie zasad i przepisów prawa.

    W tym dziwnym kraju wciąż media są najlepszym środkiem odwoławczym.
    Absolutnym zbiegiem okoliczności wtedy prawo zaczyna działac lepiej.
    Oczywiście z tego powodu szanujemy sędziów...

    ...inaczej!

  • 8. Data: 2007-12-02 08:38:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał(a):

    > W Twoim wnioskowaniu jest jeden błąd. Założenie, że każdy sędzia zawsze
    > orzeka na podstawie zasad i przepisów prawa.

    to sie odwoluje a pozniej kasacja, przepis jest dosc oczywisty. nie jest
    nieleglane posiadanie a uzyskanie a to nalezy wykazac.

    P.

  • 9. Data: 2007-12-02 12:47:03
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > to sie odwoluje a pozniej kasacja, przepis jest dosc oczywisty. nie jest
    > nieleglane posiadanie a uzyskanie a to nalezy wykazac.

    Jeśli jest oczywisty to powinien być stosowany przez każdy sąd w każdej
    instancji, nieprawdaż? A nie jest. Praktyka bywa bardziej urozmaicona
    niż fauna w Gwinei.

  • 10. Data: 2007-12-02 16:57:28
    Od: f...@g...com

    On 1 Gru, 11:12, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > Skoro prosił wyłącznie prawników, to powstrzymałem się z
    > udzielania mu rady. Pan żąda, pan ma :-)

    piszac " Prosze o wypowiedzie tylko prawników gdyż, potrzebuje tylko
    prawnej
    informacji. " chcialem umnikac takich głupich postów jak twoj i
    błagam nie odpowiadaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1