  • 1. Data: 2007-11-30 23:28:41
    Temat: Nowy dowod i PIT-3
    Od: "Ko-reck" <k...@n...no>

    Witam wszystkich!

    Jakis czas temu wymienilem swoj zielony dowod osobisty na plastikowy. Trzeba
    bylo po otrzymaniu wyplnic i zlozyc PIT-3, ale z ze sie spieszylem, to nie
    zrobilem tego od razu, a pozniej zapomnialem. Mea culpa.

    I teraz co z tym fantem zrobic? Pewnie tego PITa trzeba im zaniesc i teraz
    czy mi za to spoznienie moga dowalic jakas kare?

    I jeszcze jedna sprawa. Niedlugo wyjezdzam z Polski, raczej na dluzej niz na
    krocej. Przydaloby sie wymeldowac (chocby po to, zeby nie chcieli mnie na 3
    miesiace do woja zaprosic) i teraz jak wyglada procedura wymeldowania?
    Trzeba za kazdym razem wymieniac dowod? Bo tam adres zameldowania wszakze
    sie znajduje. Czy oddaje im ten dowod ze starym zameldowaniem skladajac
    wniosek czy po otrzymaniu nowego?

    z gory dziekuje za pomoc
    Ko-reck

  • 2. Data: 2007-12-01 00:50:03
    Temat: Re: Nowy dowod i PIT-3
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ko-reck wrote:
> [...]
    > bylo po otrzymaniu wyplnic i zlozyc PIT-3, ale z ze sie spieszylem, to nie
    > zrobilem tego od razu, a pozniej zapomnialem. Mea culpa.

    Wypełnić i wysłać pocztą.

    > Pewnie tego PITa trzeba im zaniesc i teraz
    > czy mi za to spoznienie moga dowalic jakas kare?

    Mogą, ale chyba jeszcze nikomu nie dowalili.

> [...]
    > miesiace do woja zaprosic) i teraz jak wyglada procedura wymeldowania?

    Idziesz do biura meldunkowego i sie wymeldowujesz.

    > Trzeba za kazdym razem wymieniac dowod? Bo tam adres zameldowania wszakze
    > sie znajduje. Czy oddaje im ten dowod ze starym zameldowaniem skladajac
    > wniosek czy po otrzymaniu nowego?

    Zdaje się, że dają zaświadczenie o wymeldowaniu. Nie wiem nie miałem
    okazji przerabiać.

  • 3. Data: 2007-12-01 14:10:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 00:28:41 +0100, Ko-reck napisał(a):

    > Witam wszystkich!
    >
    > Jakis czas temu wymienilem swoj zielony dowod osobisty na plastikowy. Trzeba
    > bylo po otrzymaniu wyplnic i zlozyc PIT-3,

    drobna korekta: NIP-3

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 4. Data: 2007-12-02 09:10:26
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Mogą, ale chyba jeszcze nikomu nie dowalili.

    Mogą i chętnie dowalają (pewnie też zależy który US). Moja koleżanka miała
    podobną sytuację, tylko że ona wysłała NIP-3 na koniec roku razem z zeznanem
    podatkowym. Urzędniczka zaczęła ją straszyć 1000zł mandatem, ale skończyło
    się na 200zł.

    Cholercia, ten post mi przypomnial, że też swojego nie wysłałem... Ech...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 5. Data: 2007-12-02 09:13:20
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Mogą, ale chyba jeszcze nikomu nie dowalili.

    Mogą i chętnie dowalają (pewnie też zależy który US). Moja koleżanka miała
    podobną sytuację, tylko że ona wysłała NIP-3 na koniec roku razem z zeznanem
    podatkowym (w połowie roku wyszła za mąż, zmieniła dokumenty, adres
    zameldowania, itd). Urzędniczka zaczęła ją straszyć 1000zł mandatem, ale