  • 1. Data: 2009-01-23 00:01:26
    Temat: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: Cyklista <c...@i...pl>

    Witam!
    Miałem ostatnio "lekcję rysowania" na stacji paliw. Podczas odjeżdżania
    od dystrybutora nie zauważyłem barierki i za wcześnie skręciłem, w
    wyniku czego dość mocno przerysowałem tylne drzwi. Barierka z masywnej
    grubej rury za dystrybutorem była na wysokości ok 35 cm nad ziemią, i
    nie byłem w stanie zauważyć jej w lusterku.
    Barierka ta była już wcześniej mocno wygięta, z czego wnoszę, że nie
    byłem pierwszy. Stopień jej odkształcenia świadczy o tym, że miała
    wcześniej spotkanie z tirem. Barierki przy innych dystrybutorach
    wyglądają podobnie (tzn. też są powyginane).
    W związku z tym mam pytanie: czy istnieje szansa wyrwania do stacji
    paliw odszkodowania z uwagi na zbyt niskie usytuowanie tej barierki?
    Czy przepisy, np. budowlane określają, na jakiej minimalnej wysokości
    można umieszczać słupki, barierki itp?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2009-01-23 01:07:05
    Temat: Re: "lekcja rysowania" na stacji paliw
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyklista pisze:
> [...]
    > grubej rury za dystrybutorem była na wysokości ok 35 cm nad ziemią, i
    > nie byłem w stanie zauważyć jej w lusterku.

    ROTFL

    [ciach]

    > W związku z tym mam pytanie: czy istnieje szansa wyrwania do stacji
    > paliw odszkodowania z uwagi na zbyt niskie usytuowanie tej barierki?

    Prędzej oni zażądają, żebyś płacił za naprawę barierki.

    > Czy przepisy, np. budowlane określają, na jakiej minimalnej wysokości
    > można umieszczać słupki, barierki itp?

    No popatrz... krawężniki chcesz zdelegalizować? ;->

    Może lepiej zostań przy rowerach, bo z szerszymi pojazdami coś sobie nie
    radzisz.

  • 3. Data: 2009-01-23 05:58:39
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > ROTFL
    To chyba powinien byc post piatkowy :-)

    > Prędzej oni zażądają, żebyś płacił za naprawę barierki.
    >
    > Może lepiej zostań przy rowerach, bo z szerszymi pojazdami coś sobie nie
    > radzisz.
    Ale na rowerku to kolega moze zawadzic pedalem o rurke i sie wywrocic a
    co gorsza moze sobie rozbic glowe o dystrybutor iub polamac konczyny. Co
    spowoduje iz kolega kolejny raz bedzie zadal od stacji odszkodowania i
    to za uszczerbek na zdrowiu oraz zniszczony rowerek :-)
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2009-01-23 06:53:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 01:01:26 +0100, Cyklista napisał(a):

    > nie zauważyłem barierki i za wcześnie skręciłem,
    > Barierka ta była już wcześniej mocno wygięta,

    hmm
    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-01-23 07:57:51
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa naskrobał:
    > ROTFL

    Śmiejcie sie śmiejcie ale znajomy miał podobna sytuację. Na prywatnym
    parkingu płatnym, został pokierowany przez parkingowego w wolne miejsce i
    cofając nie zauważył studzienki, która wystawała sporo ponad ziemię ale nie
    na tyle, że można było ja zauwazyć z miejsca kierowcy W rezultacie połamał
    tylni zderzak i właściciel parkingu musiał płacić za naprawę.

  • 6. Data: 2009-01-23 09:26:27
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Sty, 01:01, Cyklista <c...@i...pl> wrote:
    > Czy przepisy, np. budowlane określają, na jakiej minimalnej wysokości
    > można umieszczać słupki, barierki itp?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Przemek

    Zakladam ze owszem okreslaja. I zapewne ta barierka te normy spelnia.

  • 7. Data: 2009-01-23 10:13:00
    Od: "qnick" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowania z uwagi na zbyt niskie usytuowanie tej barierki?
    > Czy przepisy, np. budowlane określają, na jakiej minimalnej wysokości można

    Ech co za naród wszyscy winni oprócz niego i się dziwić że to państwo jest takie
    pojeb.....

  • 8. Data: 2009-01-23 10:43:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miffy pisze:

> [...]
    > na tyle, że można było ja zauwazyć z miejsca kierowcy W rezultacie połamał
    > tylni zderzak i właściciel parkingu musiał płacić za naprawę.

    Jest pewna różnica pomiędzy barierką znajdującą się poza płaszczyzną,
    gdzie się jeździ, a studzienką, która znajduje się tam, gdzie pojazd
    może się znajdować.

  • 9. Data: 2009-01-23 11:20:19
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    qnick pisze:

    > Ech co za naród wszyscy winni oprócz niego i się dziwić że to państwo
    > jest takie pojeb.....

    I tu sie grubo pomyliłeś

    Takie roszczenia przyszły do nas z "zachodu"

    Czy kiedyś by ktoś pomyślał zeby skarżyć stację paliw?
    jeszcze sie na papierosy dało zeby można było zatankować.

    A na zachodzie?

    Na kubkach kawy jest napisane : UWAGA! Kawa jest gorąca i może cię poparzyć"
    a to wszytko po milionowym odszkodowaniu jakie przyznano pani która się
    taka kawą poparzyła

    michal

  • 10. Data: 2009-01-23 11:27:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Usrobo pisze:

    > Na kubkach kawy jest napisane : UWAGA! Kawa jest gorąca i może cię
    > poparzyć"
    > a to wszytko po milionowym odszkodowaniu jakie przyznano pani która się
    > taka kawą poparzyła

    Jakie odszkodowanie przyznane? To ugoda była...

    --
    Liwiusz