  • 1. Data: 2009-01-22 17:56:25
    Temat: Jak długo obowiązuje gwarancja?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, na allegro zakupiłem sprzęt elektroniczny (ładowarka 12V). Sprzęt
    działa, za kosmiczne pieniądze też nie był, ale (póki co, bardziej z
    ciekawości) mam pytanie odnośnie gwarancji.

    Sprzedawca w dziale "o mnie" napisał - "Gwarancji udzielam rozruchowej,
    tzn., że wysyłam towar sprawny i jeżeli w ciągu 30 dni od daty zakupu (
    liczy się data na dokumencie zakupu) okaże się, że jest wadliwy bądź
    uszkodzony wymieniamy sztuka za sztukę." - Na odwrocie paragonu, jest
    stempel z informacją o gwarancji 30 dniowej, ale na pudełku urządzenia,
    jest nadrukowane - Gwarancja 3 lata. Już po pudełku widać, że towar
    przygotowany na niemiecki rynek (napisy na nim, instrukcja, napisy na
    sprzęcie), czego nie było widać podczas zakupu.

    W takim razie mam pytanie, jak długo obowiązuje gwarancja na ten towar u
    tego sprzedawcy?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2009-01-22 18:04:06
    Temat: Re: Jak długo obowiązuje gwarancja?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Karol Y napisał(a):

    > W takim razie mam pytanie, jak długo obowiązuje gwarancja na ten towar u
    > tego sprzedawcy?

    Tak długo jak się z tym konretnym sprzedawcą umowiłeś...

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.