    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lekarz sądowy
    Date: Wed, 7 Apr 2004 16:45:16 +0200

    Massai wrote:

    > Ale to jakaś bzdura. Że tylko sądowy.
    > Leżysz w szpitalu, i co, masz biegać po mieście w szukaniu lekarza
    > sądowego? A jeszcze przejechać się na drugi koniec Polski, bo tam cie
    > na świadka wezwali, żeby sprawdzić sobie listę?

    po pierwsze w każdym szpitalu jest taki lekarz, który ma uprawnienia do
    wystawiania zwolnień honorowanych przez sądy.

    Po drugie taka lista jest w każdym sądzie, wiec wystarczy wybrać się do
    swojego sądu rejonowego - Jest też duża sansa że w najbliższej przychodni
    będzie taki lekarz.

    Po trzecie myslenie nie boli.

    --
    Falkenstein