  • 21. Data: 2004-02-29 20:22:57
    Temat: Re: legitymowanie prewencyjne?
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message
    news:c1scvb$44d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > legitymuje cię, w tym momencie przejeżdża taksówką twój szef. Od
    > którego zależy czy dostaniesz np. awans w przyszłym tygodniu.
    > Następny dzień w pracy:
    > Wersja optymistyczna:
    > "Panie Bartku, co pan zrobił, że Policja musiała pana zatrzymać?"
    > "No nic, panie prezesie, szukali jakichś złodzei..."
    > "Wie pan, w więzieniach siedzi za niewinność mnóstwo ludzi... Na pewno
    > tak było?"
    > I udowodnij, że nie jesteś wielbłądem ;-)
    >
    > Wersja pesymistyczna:
    > Awans dostaje współpracownik, bez żadnych rozmów i wyjaśnień, bo firma

    Współczuję szefa kretyna.

  • 22. Data: 2004-02-29 23:38:49
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    > Użytkownik "Carlosky" <O...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzanie ludzi w noc wigilijną, gdy idą z reguły w grupie z pasterki ma
    > w praktyce mały sens. Chyba, że na przykład ktoś się zachowuje inaczej niż
    > pozostali.

    pewnie ze tak, ale jak beda chlopaki mieli kaprys to maja takie prawo....
    kilka lat temu kiedy mialem praktyki z zalogami 997 raczej nie stwierdzilem
    nadgorliwosci w legitymowaniu, no chyba, ze sie trafila jakas fajna
    dziewczyna wtedy obowiazkowo nalezalo ja wylegitymowac i odstawic do domu
    zeby jakies lobuzy jej nie napadly :)
    wtedy tylko zalowalismy, ze na 48h nie jast tak latwo nikogo zatrzymac :)))

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 23. Data: 2004-03-01 00:29:59
    Od: poreba <d...@p...com>

    "poilkj" <l...@d...invalid> niebacznie popelnil

    > Współczuję szefa kretyna.
    Uważasz za kretynizm brak zaufania do osobnika mającego
    /problemy/ z policją?
    Przecież sami piszecie, że policja nie legitymuje nikogo _bez_powodu_

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2004-03-01 00:48:23
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał:

    > Współczuję szefa kretyna.

    zapoznaj sie ze znaczeniem slowa "kretyn" i "kretynizm". slownik wyrazow
    obcych, bedzie Ci bardzo pomocny.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448