  • 1. Data: 2004-02-29 09:01:14
    Temat: [pit] Odliczenie nauki i dokształcania zawodowego (długie)
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam!
    Mam problem z rozliczeniem pitu. W lipcu skończyłem studia licencjackie, a w
    październiku rozpocząłem naukę na SUMie. Chcę odliczyć licencjata jako naukę
    w szkołach wyższych, a SUM jako dokształcanie zawodowe. Na obie ulgi mam do
    odliczenia maksymalną kwotę - cały czas pracuję i mam 28 lat.
    W urzędzie skarbowym udzielono mi informacji, że nie mogę SUM odliczyć jako
    dokształcania, ale nie potrafili podać podstawy. Powiedzieli tylko, że nie
    mogę, ale nie wiedzą dlaczego.
    Proszę może ktoś się orientuje czy mogę tak zrobić. Czy jest jakaś podstawa
    prawna lub inna, na postawie której nie mogę tego tak odliczyć.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155