  • 1. Data: 2004-08-05 09:05:31
    Temat: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Ważność 30 dni - szukam i szukam a nie mogę znależć ustawy okreslającej
    termin ważności. Będę wdzięczny za pomoc.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2004-08-05 10:23:36
    Temat: Re: legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *gazebo* [ g...@n...com.pl ] napisał(a):

    > Ważność 30 dni - szukam i szukam a nie mogę znależć ustawy
    > okreslającej termin ważności. Będę wdzięczny za pomoc.

    ale legitymacja jakiego ubezpieczenia?
    jesli chodzi ci o NFZ to waznosc nawet 2 miesiace od daty wydania

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-05 10:51:01
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Sarpedon wrote:

    > ale legitymacja jakiego ubezpieczenia?
    > jesli chodzi ci o NFZ to waznosc nawet 2 miesiace od daty wydania

    sorry, to z pospiechu, oczywiscie, ze o NFZ, pobiegalem troche po sieci
    i wszedzie mowi sie o trzydziestodniowym terminie waznosci (nie
    trzymiesiecznym), moim zdaniem wynika to z nadinterpretacji przepisu
    (art. 10 ust. 5 ustawy z dn. 23 stycznia 2003 r.) i zabezpieczenia sie
    na wypadek nieuczciwosci i proby wyludzenia nienaleznego darmowego
    swiadczenia, jakby na to nie spojrzec jest to moim zdaniem odmowa
    swiadczen niezgodna z prawem
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 4. Data: 2004-08-05 13:58:52
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *gazebo* [ g...@n...com.pl ] napisał(a):

> [...]
    > nienaleznego darmowego swiadczenia, jakby na to nie spojrzec jest
    > to moim zdaniem odmowa swiadczen niezgodna z prawem

    ja nie wiem skad masz info ze 3 miesiace
    proponuje zajrzec na
    http://www.nfz.gov.pl/ue/index.php?katnr=5&dzialnr=5
    &artnr=700
    tam jest ladnie opisane :)

  • 5. Data: 2004-08-07 07:30:57
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Sarpedon wrote:

    > ja nie wiem skad masz info ze 3 miesiace

    z ZUS i okladki w legitymacji

    > proponuje zajrzec na
    > http://www.nfz.gov.pl/ue/index.php?katnr=5&dzialnr=5
    &artnr=700
    > tam jest ladnie opisane :)

    toc ja wlasnie o tym, a gdzie przepis/ustawa mowiaca o terminie
    waznosci?
    --
    careful with this axe Eugene!